Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی های رگباری ناشی از عبور امواج ناپایدار از استان از روز دوشنبه آغاز شده و تا پایان هفته  تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به بارش اندک باران در انزل ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بارش ها در روزهای آتی چندان چشمگیر نخواهد بود ولی کاهش دما بیش از هفت درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارندگی ها روز سه شنبه و چهارشنبه در استان ادامه دارد و مناطق شمال و مرکز بیشتر تحت تاثیر امواج بارشی هستند. 

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تکاب با مثبت ۲ درجه و شهرستان پلدشت با مثبت ۲۵ درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بود و دمای ارومیه بین مثبت چهار و ۲۳ درجه سانتی گراد در نوسان بوده که کاهش ۲ درجه ای داشته است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این میزان ۶ میلیون تن محصول سالانه تولید می شود و لازم است تا پیش بینی های هواشناسی در روند کاشت، داشت و برداشت لحاظ شود.

این استان سالانه به طور متوسط ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیمتر بارندگی دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا وضعيت هوا آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا وضعيت هوا آذربایجان غربی تغییرات آب و هوا وضعيت هوا آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش‌ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده‌های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی