Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:55:29 GMT

در مجمع شستا چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۵۶۱

در مجمع شستا چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۲۷ مهر ماه ساعت ۹ مجمع شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا برگزار شد، اما سایتی که قرار بود به صورت زنده این مجمع را پخش کند. دچار مشکل شد و بالاخره افرادی که قصد دسترسی آنلاین به این مجمع را داشتند، در ساعت ۱۱ توانستند این مجمع را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملکوتی خواه عضو هیئت مدیره شستا در رابطه با سهامداران اصلی شرکت شستا در مجمع شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیان کرد: محور کار در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی توجه به تولید است. ۴۵ میلیون نفر از بیمه شدگان و کارگر ایرانی نماد شستا سهامدار اصلی این شرکت هستند.

او افزود: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان عرضه اولیه صورت گرفت و ۳۱ درصد از زیر مجموعه‌ها عرضه شدند. اما تا پایان سال ۱۴۰۰، ۲۲ شرکت منحل خواهند شد و بیش از ۱۰۰ پروژه در حال اجراست.

او تاکید کرد: ارزش سرمایه گذاری در شرکت تامین اجتماعی از سال ۹۷ تا به حال، ۶۴۳ درصد و درآمد عملیاتی تلفیقی ۷۸ درصد رشد داشته است. لازم به ذکر است که، در سال گذشته ۵۰ شرکت افزایش سرمایه گرفتند و تا آبان ماه نیز نماد شستا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی به میزان ۱۱۷۲ درصد می دهد.

این عضو هیئت مدیره در خصوص عرضه اولیه‌های پیش رو برای شستا اظهار کرد: در ادامه سال ۱۴۰۰ قصد عرضه ۶ عرضه اولیه در پاییز از شرکت‌های پتروشیمی مروارید، سیمان آبیک، افق تامین انرژی طوس، آنتی بیوتیک سازی ایران و داروسازی دانا و ۹ شرکت حریر خوزستان، هلدینگ سلولزی، کارگزاری صبا تامین، صنایع عمومی تامین، خدمات ارتباطی رایتل، سرمایه گذاری صنایع لاستیک، شیمی بافت، پخش دارویی اکسیر، سابیر و پالایشگاه ستاره خلیج فارس را داریم.

او بیان کرد: لازم به ذکر است که، در نیروگاه خلیج فارس اختلاف حساب داریم و ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پول اضافی است که شستا به سازمان تامین اجتماعی داده بود و در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی به شرکت شستا باید بدهد که از سود ۱۴۰۰ تسویه خواهد شد.

ملک خواه در رابطه با بند ۶ حسابرس گفت: در این مدت کمیته املاک تشکیل شد و پیگیری املاک شرکت را انجام دادیم و تا آخر امسال نیز ملک بدون سند نخواهیم داشت. واحد‌های مسکونی در وردآورد تهران و کیش ساخته و واگذار شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه شرکت تامین اجتماعی نماد شستا تامین اجتماعی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲