Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با اجرای حکم محتکر گندم در قزوین، بیش از 60 تن گندم احتکار شده برای توزیع میان مصرف کنندگان، به انبار غله منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هوشنگ محمدی در این باره اظهارداشت: در راستای طرح تحول در تعزیرات حکومتی نسبت به اجرای یک حکم احتکار در محصول گندم در قزوین صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: بر اساس گشار های مردمی، پرونده ای در خصوص احتکار گندم در انباری با حجم بیش از 60 تن توسط نیروی انتظامی کشف و پرونده آن برای رسیدگی به این اداره ارجاع شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف، متهم را به عرضه کالا در شبکه و جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: برای اجرای این حکم توسط گشت سیار امروز بیش از ۶۰ تن گندم احتکار شده پس از اجرای مراحل قانونی و اقدامات لازم برای بهره‌مندی مردم استان به اداره غله منتقل شد.

وی بیان کرد: همچنین به منظور تسریع در رسیدگی و نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش توسط بازرسان این اداره  از یک واحد کلان مواد غذایی بازدید شد که تخلف گرانفروشی در این واحد تولیدی محرز شد که با تشکیل پرونده ای در این خصوص، رسیدگی به آن مراحل قانونی خود را می گذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قزوین هوشنگ احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طیبی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6083855

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان