Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدال‌آوران رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در نروژ به همراه رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز مهمان رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بودند.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در این دیدار با بیان اینکه قهرمانان کشتی، الگوی نوجوانان و جوانان کشور هستند گفت: نظام، حاکمیت و دولت به وضعیت این قهرمانان رسیدگی کند.

وی ادامه داد: وقتی افتخارآفرینی کشتی‌گیران در رقابت‌های جهانی دیده شود، نوجوانان و جوانان به ورزش ترغیب می‌شوند و از خیلی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دور می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر تصریح کرد: این مدال‌آوران زندگی خود را گذاشته اند و اردوهای شبانه روزی را در شرایط سخت قرنطینه تحمل کرده اند تا افتخار برای ایران عزیز کسب کنند و به نوعی برند نظام و مملکت محسوب می شوند.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه پیشنهاد داد تا کارگروهی برای پیگیری مشکلات این ۱۳ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ تشکیل شود.

در ادامه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: افتخار می کنم که در دفاع مقدس، جبهه ها و در هر سمتی که بوده‌ام به مردم خدمت کردم و ما خادم ملت هستیم. من چه در وزارت نفت و چه در وزارت راه و شهرسازی به دنبال خدمت رسانی به مردم و ایران اسلامی بوده و هستم.

وی با تقدیر از افتخارآفرینی های کشتی گیران در رقابت‌های جهانی نروژ گفت: باید این قهرمانی‌ها دیده شود و من در این مورد با دکتر رئیسی رئیس جمهور نیز صحبت کرده‌ام و گفته‌ام که حتما از این قهرمانان به نحو شایسته تجلیل و حمایت شود و رئیس جمهور هم موافق این موضوع بودند.

قاسمی تصریح کرد: با ایجاد کارگروه برای حل مشکلات مدال‌آوران رقابت های جهانی نروژ موافق هستم و این موضوع را دنبال خواهم کرد و مقرر شد تا ۱۰ روز آینده این کارگروه تشکیل شود.

رئیس فدراسیون کشتی نیز یکی از این اعضای کارگروه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت های جهانی راه و شهرسازی مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مجموعه‌هایی از جریمه‌ها و تاوان‌ها را برای کشتی گیران دوپینگی، کشتی گیرانی که خسارتی به خانه کشتی وارد کنند و... مطرح کرد. توضیحات جالب دبیر درباره این اقدامش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!
  • پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است
  • دیدار ماکرون با میقاتی در پاریس
  • فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد ۱۴ مدال رنگارنگ کسب کردند