Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:08:22 GMT

واکاوی نقش شهید سلیمانی در وحدت جهان اسلام + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۳۱۲

واکاوی نقش شهید سلیمانی در وحدت جهان اسلام + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام و آزادی قدس در دیار وحدت و یکلدلی استان کردستان بازگویی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام و آزادی قدس» ظهر امروز با محورهای مرتبط با شخصیت فردی، اجتماعی و جهانی سردار شهید سلیمانی حول محور وحدت در سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمترین اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت اسلامی مقابله با اقدامات تفرقه‌افکنانه و مبارزه و نابودی داعش بود چرا که داعش یکی از آسیب‌های بزرگ بر چهره اسلام بود و ظلمی که در مناطق مختلف جهان اسلام به وجود آمده بود را این شهید مقتدر با درایت و اعتقاد به خدا و تبعیت از ولایت از چهره اسلام زدود.

فرمانده سپاه کردستان: آوازه سردار دل‌ها در تاریخ ماندگار استامام جمعه موقت سنندج: حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت بین شیعه و سنی است

در ادامه واکاوی نقش شهید سلیمانی در ایجاد وحدت جهان اسلام را از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم ببینید: 

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است