Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ بیشترین ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در روز جاری به صندوق با درامد ثابت کمند با ارزش ۴۵۰میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق پالایشی یکم (پالایش) بود که دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق اعتماد آفرین پارسیان نیز در جایگاه سوم معاملات صندوق‌های ETF قرار گرفت.

حقیقی‌ها معادل ۳۳میلیارد تومان واحدهای صندوق کمند را از حقوقی‌ها خریدند (۷.۴درصد از معاملات صندوق) و اشخاص حقوقی نیز بخشی از مالکیت صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) را به ارزش بیش از چهار میلیارد تومان به نفع خود تصاحب کردند (۳.۴درصد معاملات).

دارندگان صندوق طلای سرخ نوویرا (نهال) رشد ۲.۵درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و از طرف دیگر مالکان صندوق پاداش سرمایه نوین (پادا) با زیان ۰.۲درصدی در یک روز مواجه شدند. هیجانات امروز همچنین باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (۵.۲درصد) در رابطه با صندوق پادا در تابلو معاملات نقش ببندد.

دو صندوق واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم ۳۰۰میلیارد تومان معامله شدند یعنی ۲۲درصد از خرید و فروش‌های صندوق‌های قابل معامله به این دو صندوق دولتی اختصاص داشت.

از سویی دیگر جمع معاملات صندوق‌های طلایی به حدود ۱۴هزار و ۴۵۵میلیون تومان رسید. همچنین بیشترین افت قیمت (۱.۲درصد) این گروه به صندوق پشتوانه سکه طلای زر افشان اختصاص یافت.

کل ارزش معاملات صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به رقم هزار و ۳۴۵میلیارد تومان رسید و ورود پول حقیقی ۱۰۰میلیارد تومان شد، این در حالی است که گردش امروز بازار سهام در بیش از چهار هزار و ۳۲۰میلیارد تومان و مقدار خروج پول حقیقی ۱۹۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

پربیننده ترین رتبه‌ بندی معلمان و همه آنچه باید بدانید کوییک ۱۷۳میلیون شد/ قیمت ساینا، تیبا و پراید خرید خانه با ۳۰۰ میلیون در کرج با ۵۰۰میلیون کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ پژو پرشیا ۲۸۰ میلیون تومان شد (۱۴۰۰/۷/۲۶)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز معاملات صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف: آتش‌بس غزه باید حقیقی باشد تا به تاریک‌ترین فصل‌های بشریت پایان دهد

یکی از مقام‌های یونیسف امروز (سه‌شنبه) گفت، آتش بس در نوار غزه باید حقیقی باشد نه نمادین تا به تاریک‌ترین فصل‌های بشریت پایان دهد.

به گزارش ایسنا، «جیمز الدر» سخنگوی یونیسف در نشست خبری سازمان ملل در ژنو گفت: غزه رکوردهای بشریت را در تاریکترین فصل‌های خود شکسته است. اکنون بشریت باید فورا فصل دیگری بنویسد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: اسرای اسرائیلی باید به خانه‌های خود برگردند و مردم غزه باید اجازه زندگی کردن داشته باشند.

وی در مورد چالش‌هایی که یونیسف و سایر آژانس‌ها در تلاش برای رسیدن به شمال غزه و رساندن کمک‌ها با آن روبه رو هستند، گفت: اگر گذرگاه ارز در شمال غزه مورد استفاده قرار گیرد، بحران انسانی می‌تواند در عرض چند روز بر طرف شود، اما تلاش‌ها برای ارائه کمک‌ها به مشکل برخورده است.

روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه‌ای را در برقراری آتش بسی فوری در غزه در طول ماه رمضان تصویب کرد.

در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه در طول ۶ ماه گذشته ۸۵ درصد از جمعیت غزه به دلیل کمبود شدید غذا، آب سالم و دارو آواره شده‌اند و به گفته سازمان ملل ۶۰ درصد از زیرساخت‌های غزه آسیب دیده یا ویران شده است.

غزه به ویژه در شمال در آستانه قطحی است و گزارش سازمان ملل نیز نسب به قحطی قریب الوقوع در این منطقه هشدار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • یونیسف: آتش‌بس غزه باید حقیقی باشد تا به تاریک‌ترین فصل‌های بشریت پایان دهد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام