Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین -  امیر جهانی؛ وجود شکایت شیخ دیاباته و میلیچ از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت فیفا، استقلالی‌ها مشکلی برای دریافت لایسنس حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارند چون این دو پرونده هنوز به مرحله رسیدگی نرسیده است.

اما این موضوع به این معنا نیست که مدیران استقلال می‌توانند به سادگی از کنار این دو پرونده عبور کنند، چون مدل قرارداد آنها با استقلال به گونه‌ای است که چنانچه پرداخت مطالبات آنها همچنان به تعویق بیفتد به صورت روز شمار جریمه دیرکرد شامل حال این قراردادها خواهد شد و استقلال می‌بایست رقم درشت‌تری را به این دو بازیکن پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفته می‌شود در جلسه بررسی پرونده مجوز حرفه‌ای، مشخص شده باشگاه استقلال در حال حاضر دغدغه‌ای بابت این دو شکایت ندارد و تا پایان ماه اکتبر می‌تواند مدارک خود را برای احراز صلاحیت به فدراسیون فوتبال تقدیم کند تا آنها این مدارک را در نوبت بررسی بازرسان کنفدراسیون قرار دهند.

 اما چالش بزرگ برای آبی‌ها وقتی به وجود می‌آید که همزمان با اعلام حکم نهایی از سوی دادگاه عالی ورزش بابت شکایت استراماچونی و لئوناردو پادوانی، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال نیز رای بدوی خود را در خصوص دیاباته و میلیچ صادر کند؛ آنگاه چهار پرونده حقوقی سنگین با جرائم دور از انتظار پیش روی استقلال قرار خواهد گرفت که مطمئنا به سادگی نمی‌توان جرائم آنها را پرداخت کرد.

 برخی کارشناسان حقوقی مدعی شدند در حال حاضر استقلال دوران ماه عسل خود را سپری می‌کند و اگر از هم اکنون به دنبال منابع کافی برای تامین خسارت‌های احتمالی و جرائم انضباطی نباشد با یک بحران بزرگ مالی رو به رو خواهد شد؛ که حتی اگر کمپ مرحوم حجازی را نیز به فروش بگذارند، منابع لازم برای پرداخت جرائم انضباطی و صاف کردن بدهی‌ها به دست نمی آید. بنابراین مدیریت باشگاه باید هرچه زودتر به فکر باشد تا همه این پرونده ها باهم مشکل ساز نشده اند.

پربیننده ترین عاقبت حمایت سوشا مکانی از تیم الهلال + فیلم سکوت اعضای پرسپولیس و واکنش گل محمدی به خبرنگاران بعد از بازگشت به تهران ژاوی برنده مصاف با استراماچونی در دیدار ۱۰گله فرو ریختن سکوی ورزشگاه نایمخن + فیلم غوغای کرونا در لیگ برتر بسکتبال / ۷ تست مثبت در یک تیم!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر جهانی شیخ دیاباته امیر جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند

دانش‌آموزان دبستان پسرانه بیان رفیع، با اهدای پس انداز‌های خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند تا به کانون خانواده بازگردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت ۳۰  میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.


لازم به ذکر است در این اقدام انساندوستانه دبیران و دانش آموزان پیش دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه ۲۲ تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند تا به کانون خانواده بازگردند.


بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟