Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد هافبک تیمش به خاطر مصدومیت در دیدار فردا غایب خواهد بود.

از هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان بایرن مونیخ فردا باید در پرتغال مقابل بنفیکا قرار بگیرد. به همین خاطر یولیان ناگلزمان، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

تقابل با بنفیکا

آنها یکی از بهترین تیم های پرتغال هستند که فوتبالیست های خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست دارند مالک توپ باشند و عادت دارند در حالی در لیگ پرتغال بازی کنند که مالک توپ هستند. مربی آنها به طرزی باورنکردنی با تجربه است و این تیم بسیار انعطاف پذیر محسوب می شود.

لوکاس هرناندز

اگر اتفاقی غیرمعمول حس کنم با او صحبت خواهم کرد اما چنین چیزی حس نکردم. کاملا برعکس، خیلی خوب تمرین و بازی می کند.او قطعا فردا هم بازی بسیار بسیار خوبی خواهد داشت. به نظرم او یک حرفه ای برجسته است و می تواند شرایط را به خوبی ارزیابی کند. 

قدرت بیش از حد بایرن مونیخ در بوندسلیگا

 همیشه بهتر است هر کاری برای موفقیت انجام داد تا این که غر زد. قبلا سرمربی تیمی دیگر در بوندسلیگا بوده ام و هر راهی بوده امتحان کرده ام تا بایرن را متوقف کنم. حالا خوشحال هستم تیمی دارم که به شدت باکیفیت است و برای برد عطش دارد.

قهرمانی تیمی دیگر در لیگ آلمان به جز بایرن در 10 سال آینده

در نهایت همه چیز بستگی به داشتن بهترین عملکرد مقابل بایرن دارد. به همین خاطر می توانم بگویم بله می توانم تصور کنم در 10 سال آینده تیم دیگری قهرمان شود. 

غایبین

لئون سرما خورده است و نمی تواند بازی کند. مصدومیت دیویس در دیدار مقابل لورکوزن چندان جدی نیست اما می خواهیم دو یا سه روز به او استراحت بدهیم زیرا برنامه بازی های فشرده ای داریم. 

علاقه پاوار برای بازی در دفاع میانی

خوب است که بازیکنان دوست داشته باشند در پست های دیگر بازی کنند. نکته مهم این است که پاوار بازی می کند و واقعا چندان اهمیتی ندارد که پستش چه باشد. او در روزهای اخیر خیلی خوب تمرین کرده است و فکر میکنم فردا بازی کند و عملکرد خوبی داشته باشد. 

بازی زابیتسر به جای گورتسکا

زابیتسر وقتی در تیم من بود همیشه به عنوان یک بازیکن شماره 6 بازی می کرد و قطعا فردا هم این گزینه وجود دارد. 

زوله

 نیکولاس هنوز هم میل به تهاجم دارد که از روزهای جوانی اش باقی مانده است. مشخصا یکی از گزینه های دفاع راست است اما نه به عنوان گزینه دائمی. به او به عنوان مدافع میانی نیاز داریم. فردا وقتی بنجی برگردد، زوله قطعا به پستی دیگر می رود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • لئون گورتسکا: برای رفتن به یورو، هر هفته تلاش می‌کنم