Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی کیانی در مراسم تکریم از نیروهای بسیجی و مردمی فعال در قرارگاه مردمی مقابله با کرونا شهید سلیمانی سپاه امام رضا(ع) که با حضور آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی و یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا و افزایش تعداد بیماران درمدت زمان کوتاه، کشور و به تبع آن خراسان رضوی در شرایط خاصی قرار گرفت و این امر موجب شد که خدمات بهداشت و درمان کافی نباشد و حضور نیروهای بسیجی و مردمی فعال در ارائه خدمات به بیماران نقش اثرگذاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از نزدیک و به طور مستمر شاهد تلاش های ایثارگرانه و اثر بخش نیروهای مردمی و بسیجی در دوران همه گیری کرونا بوده ام خاطر نشان کرد: خدمات نیروهای مردمی و بسیجی نقش موثری در عرصه بهبود کیفی خدمات و نجات جان بیماران و پیشگیری از گسترش بیماری داشت.

وی ضمن قدردانی از بسیج جامعه پزشکی که از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا با برنامه‌های مختلف از جمله مراقبت در منزل بیماران، مسجد سنگر سلامت، واکسیناسیون و پیشگیری همواره یار و همراه دانشگاه بوده است تصریح کرد: طرح سردار شهید سلیمانی در پیک سوم کرونا نقش موثری در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا داشت که این امر به همت بسیجیان و نیروهای مردمی به ثمر نشسته است.

کیانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد تقویت طرح شهید سلیمانی و استفاده از ظرفیت ارزشمند نیروهای بسیجی و مردمی است اظهار کرد: امیدواریم با همکاری تمامی نهادها بتوانیم خدمات کیفی و مناسب را به بیماران و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی نیز از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا همراه دانشگاه بوده است اظهار کرد: علاوه بر آن این نهاد در امر واکسیناسیون خدمات گسترده.ای را تاکنون ارائه داده‌اند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدعلی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۴۰۲ تاکنون بیش از ۵ هزار بیمار سرپایی و بستری در این مرکز، پذیرش و درمان شدند که میانگین روزانه آن ۵۰۰ بیمار بوده است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: در همین بازه زمانی بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انجام شده است.

وی  گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی موردنیاز بیماران سرپایی و بستری، این مرکز درمانی در حوزه دارو و خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه کننده به کلینیک  نیز خدمات شایانی ارائه داده است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد: همه بخش‌های این مرکز درمانی همچنان آماده پذیرش و درمان به‌موقع بیماران است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: باوجود محدودیت در بحث تخت‌های بیمارستانی، اما خادمان مردم در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با  همه توان خدمت‌رسان زائران و مجاوران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروزی هستند و در این ایام اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تأخیری در  خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان