Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال پاس ناجای قم گفت: امیدوارم در لیگ برتر یک روز شانس در خانه ما را بزند و ما هم به پیروزی برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان پس از پیروزی برابر رعد پدافند آمل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: رعد تیمی بسیار خوب در مسابقات لیگ برتر امسال است که بازیکنان جوان، با انگیزه و خوش استیلی دارد و مطمئنم آینده بسیار درخشانی در انتظار آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی‌های قبلی را دیده و چند مرتبه بازی رعد را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف این تیم را می‌دانستیم  و به همین خاطر توانستیم از نقاط ضعف آنها بهره ببریم. 

رحیمی‌زاده با اشاره به نیمه دوم این دیدار گفت: حریف در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شد و توانست اختلاف امتیازی خود را در برخی دقایق جبران کند و این نشان‌دهنده پتانسیل فنی خوب این تیم است. 

سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان در پایان تاکید کرد: مسلما دور بعد شاهد بازی‌های زیباتری خواهیم بود و رقابت‌ها حساس‌تر خواهند شد. امیدوارم این روند برای همه تیم‌ها باشد. 

اخگر: زیبایی‌های هندبال را از بازیکنانم ندیدم

محسن اخگر، سرمربی صنعت مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر پاس گفت: فقط بازی را بردیم و از لحاظ زیبایی‌های هندبال اصلا بازی خوبی را از بازیکنانم ندیدم و فقط توانستند دو امتیاز را کسب کنند.

وی تصریح کرد: تیم پاس قم بسیار تیم محترمی است و تیم ما را اذیت کردند و این بازی برای آنها نتیجه خوبی هست. بازیکنانم اشتباهات زیادی داشتند و همین اشتباهات باعث شد تا اختلاف گل نزدیک باشد. 

سرمربی صنعت مس کرمان در پایان گفت: لیگ امسال نسبت به پارسال بسیار پیشرفت کرده و همیشه گفته‌ام هیچ بازی قابل پیش بینی نیست. 

سفیدگر: امیدوارم یک روز هم شانس در خانه ما را بزند

رضا سفیدگر، سرمربی پاس ناجا قم پس از شکست برابر صنعت مس کرمان گفت: تیم مس مهره‌های زیادی در اختیار دارد و ما با نایب قهرمانی سال گذشته و تیم پنجم آسیا بازی داشتیم.

وی یادآور شد: پاس یک تیم نظامی است و با بودجه بسیار کم در لیگ حضور دارد اما با این حال تیمم از لحاظ فنی مشکلی ندارد. امیدوارم یک روز شانس در خانه ما را بزند و ما هم به برد برسیم.

سفیدگر ادامه داد: با همه تیم‌های بزرگ لیگ بازی کردیم و فقط با اختلاف یک، دو و نهایتا سه گل بازی را واگذار کردیم. اکثر مربیان ملی و لیگ برتری با من تماس می‌گیرند و از عملکرد خوب بازیکنانم تمجید می‌کنند.

سرمربی پاس ناجا قم افزود: پاس با برنامه بازی می‌کند و نتیجه این بازی زیبا حاصل کار تمرینات منظمی است که در مدت اخیر پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم علاوه بر بازی زیبا به برد هم برسیم تا ضمن اینکه در لیگ باقی بمانیم، پیروزی‌های خوبی به دست آوریم و وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

لیگ برتر هندبال| مس کرمان پاس ناجا را شکست داد

 

انتهای پیام/


 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس لیگ برتر مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد