Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین که در سالن اجتماعات ۲۹ فروردین برگزار شد اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش امانت الهی است و ارتش و نیروهای عزیز و مقتدر مسلح، امانت‌دار آسایش و امنیت مردم هستند و مردم به شما افتخار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عزیزان ارتشی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خیلی به موقع امانت عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند و از انقلاب و مردم حفاظت و حراست کردند و این افتخار بسیار بزرگی است که تا قیامت ماندگاری پیدا می‌کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: الحمدالله کشورهای مظلوم منطقه با اقتدار نیروهای مسلح ما در مقابل ظلم و بیداد مستکبران ایستادگی کردند و قدرت جبهه مقاومت امروز تأثیرگذار است و برای کشورهای مظلوم اقتدار آفریده است.

وی تصریح کرد: خداوند فرمان داده تا امانت‌ها به اهلش سپرده شوند و به عدالت و جوانمردی عادت کنید و همه جا از حق حمایت و پاسداری کنید و از مظلومان و مستضعفان پشتیبانی کنید.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند تاکید کرده اگر مطیع خدا و رسولان خدا (ص) باشید، می‌توانید از امانت‌ها پاسداری کنید و امروز در هر مسئولیتی قرار داریم با تکیه بر همین راهنمایی خدای متعال می‌توانیم پاسدار امانت‌ها باشیم.

در این مراسم از خدمات ارزنده امیر سرتیپ بابک جلالی تقدیر به عمل آمد و امیرسرتیپ حسین محمد شفیعی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین معارفه شد.

کد خبر 5331625

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین آیت الله عابدینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه ایلام شیراز شیوع کرونا عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.   سرلشکرمحمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.   متن پیام سرلشکر باقری خطاب به امیر سرلشکرموسوی   فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:   ۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.   امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به ماموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت نموده است. مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز "وعده صادق" برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.   اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.   سرلشکر پاسدار محمد باقری فروردین ماه کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • تمام تجهیزات نیروهای مسلح کشور بومی است
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی نشانه اقتدار ایران است
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • واکنش عارف در خصوص پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی