Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس انبار جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی با پردازش سفارش در فروشگاه آنلاین درج اطلاعات کالاهای ورودی و خروجی آشنایی با چیدمان، بسته بندی و ارسال تهیه گزارش از پنل سایت بروز رسانی اطلاعات سفارش ها تسلط به نرم افزار اکسل آشنایی اولیه با پنل مدیریت محتوای سایت آشنایی با نرم افزار سپیدار دقت بالا، انضباط فردی، روحیه تیمی و توانایی مدیریت فشار کاری حقوق ثابت بیمه سرپرست انبار جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت تسلط به نرم افزار انبار سپیدار آشنایی با سیستم ها و روش های انبارداری آشنایی با نحوه فعالیت و فرایندهای فروشگاه های اینترنتی حداقل 5 سال سابقه فعالیت مرتبط در انبار دارای روحیه استارت آپی آشنایی با فضای هنری و طراحان ایرانی مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی تسلط به نرم افزار اکسل دقت بالا، انضباط فردی، روحیه تیمی و توانایی مدیریت فشار کاری مدیریت و مستندسازی سوابق ورود و خروج کالا مدیریت آماده سازی و ارسال سفارشات ثبت شده طبقه بندی، کد بندی و جانمایی کالاهای موجود در انبار استقرار و ورود اطلاعات در نرم افزار حسابداری انبار بایگانی مدارک و مستندسازی مربوط به موجودی­های انبار نگهداری مدارک مربوط به کالاهای امانی ارسالی و دریافتی و مرجوعی ارائه گزارشات دوره ای به مقامات مافوق بر اساس دستورالعمل های صادره نظارت بر درستی انجام وظایف کارمندان انبار بررسی روند انبارداری و پیشنهاد راه حل برای مشکلات احتمالی و موجود حقوق ثابت بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل info@aassttiinn.com لینک http://www.aassttiinn.com

 

پربیننده ترین استخدام سرپرست فروش محصولات غذایی با بیمه و پاداش در 6 استان کشور استخدام کارشناس (دستیار) کنترل پروژه جهت یک پروژه عمرانی در بندر ماهشهر استخدام ویزیتور با درآمد 6 الی 12 میلیون و بیمه در اصفهان استخدام مونتاژکار، کارگر خدمات و کاردان تحویل کالا در شرکت جابون در کمالشهر استخدام کارشناس برق در گروه صنعتی پویا جهت کار در مازندران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حق بیمه تأمین اجتماعی دو هزار و ۱۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان برای بهره مندی از مزایای بیمه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی پرداخت شد.

بابایی با اشاره به گسترش چتر حمایتی کمیته امداد برای مددجویان اظهار کرد: دو گروه از مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خود کفایی در حال حاضر از این خدمت بهره مند می‌شوند. بر این اساس زنان با شرایط سنی بالای ۵۵ سال و آقایان بالای ۶۰ سال در صورت داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه، مستمری بگیر تأمین اجتماعی و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، حق بیمه تأمین اجتماعی ۱۷۷۰ زن سرپرست خانوار و ۲۴۰ مجری طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد واریز شده است.

بابایی با اشاره به نگاه بلند مدت این نهاد بمنظور توانمند سازی مددجویان اضافه کرد: در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ طبق سهمیه مرکز تعداد ۶۲۹ نفر زن سرپرست خانوار ۴۴ تا ۴۹ سال جهت بیمه به سازمان تأمین اجتماعی معرفی و حق بیمه ایشان پرداخت شده است و بابت ۴ نفر از مددجویانی که قبلاً سابقه بیمه پردازی کمتر از ۱۰ سال داشته و در حال حاضر به سن بازنشستگی رسیده‌اند مبلغ ۴۳ میلیون تومان به صورت بلاعوض بمنظور خرید سنوات، جهت دریافت مستمری بازنشستگی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطر نشان کرد: بیمه‌های اجتماعی به عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد برای تأمین امنیت اقتصادی مددجویان است که تضمین کننده آسایش و رفاه این افراد در آتیه را فراهم می‌نماید.

که در همین راستا تعداد ۱۴۲ نفر از بیمه شدگان شامل ۱۱۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۳۲ نفر از مجریان طرح اشتغال و خودکفایی که دارای سوابق بالای ۱۰ سال بیمه پردازی از سوی امداد بوده و به سن بازنشستگی رسیده‌اند جهت برقراری مستمری به سازمان تأمین اجتماعی معرفی و در حال حاضر از این خدمات بهره مند شده و از چرخه حمایت امداد خارج شده‌اند

کد خبر 6087569

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • عکسی از انبار رنو در تهران آذر ۱۳۵۵
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فیلم| کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل:ایرانیان پاسخ ما را مسخره می‌کنند و از این بازی پیروز بیرون آمدند
  • ببینید | کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل: ایرانیان ما را مسخره می‌کنند
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار