Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع انسانی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط در حوزه منابع انسانی حداکثر سن 50 سال مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی آشنایی با سیستم های مدیریت منابع انسانی حداقل مدرک کارشناسی مرتبط (علوم پایه، مهندسی صنایع، مدیریت) از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل CV.MOMTAZAN@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام سرپرست فروش محصولات غذایی با بیمه و پاداش در 6 استان کشور استخدام کارشناس (دستیار) کنترل پروژه جهت یک پروژه عمرانی در بندر ماهشهر استخدام ویزیتور با درآمد 6 الی 12 میلیون و بیمه در اصفهان استخدام مونتاژکار، کارگر خدمات و کاردان تحویل کالا در شرکت جابون در کمالشهر استخدام کارشناس برق در گروه صنعتی پویا جهت کار در مازندران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی گفت: ۶۵۰ مادر روستایی و عشایر این استان تاکنون در طرح بیمه رایگان این صندوق ثبت‌نام کرده‌اند و تنها سه روز دیگر برای ثبت‌نام این طرح فرصت باقی است.

محمد هاشمی فر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این طرح در راستای ماده ۲۱ قانون حمایت از جوانی جمعیت است که از ۲۲ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد و دارای مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی، نقل و انتقالات سوابق بیمه و مستعمری بازماندگان است.

وی با بیان اینکه، هدفگذاری این طرح در کشور برای ۵۰۰ هزار مادر روستایی و عشایری است، عنوان کرد: مادران مشمول این طرح باید در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال باشند و فرزند سوم این مادران حداقل باید متولد اول فروردین‌ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی ادامه داد: مادران روستایی و عشایری که بیش از سه فرزند داشته باشند، به ازای هر فرزند، ۲ سال سابقه بیمه برای آنها لحاظ می‌شود.

هاشمی فر اظهار کرد: مادران مشمول طرح می‌توانند در فرصت باقی مانده از طریق https://www.roostaa.ir و یا مراجعه به ۳۱ کارگذار سراسر استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: همه اقشار روستایی و عشایری می‌توانند با پرداخت حق بیمه توسط این صندوق از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی اضافه کرد: هشت سطح درآمدی برای صندوق تعریف شده که از ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تا ۳۹ میلیون ریال است.

هاشمی فر بیان کرد: ۲ سوم حق بیمه این افراد توسط دولت و یک سوم توسط متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت: ۷۸ هزار و ۶۰۶ نفر تاکنون در استان مرکزی تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری درآمده و هم‌اکنون تعداد بیمه شده فعال ۴۵ هزار نفر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی افزود: ۱۱ هزار و ۵۷۷ مستمری بگیر بازنشسته، فوتی و از کار افتاده نیز در استان وجود دارد.

هاشمی فر گفت: سال گذشته توسط این صندوق سه هزار و ۷۷۰ نفر نیز جذب شدند.

۳۱ دفتر کارگذاری صندوق بیمه روستایی و عشایری در استان مرکزی وجود دارد که بیشتر خدمات آن نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

منبع: برنا

tags # بیمه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند