Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها توسط مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی با سه نماینده از شهر مشهد مقدس همزمان با اولین سفر استانی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، پنجمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها به میزبانی شهر مشهد مقدس و همزمان با اولین سفر استانی مدیرعامل شرکت توسط دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی در دیدار با آقایان وفایی، حسینی‌پور و روح‌افزا نمایندگان بیمه رازی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار وفایی با استقبال از دیدار مستقیم مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی با نمایندگان گفت: همکاری با شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی برای من لذت بخش است و با توجه به فعالیت شخصی خود برای این برند، همواره به شرکت بیمه رازی وفادار هستم.
او با بیان اینکه باید تابلوهای تبلیغاتی نماینده‌ها در استان خراسان در فرآیند یکسان سازی قرار بگیرد، خواستار ارائه کمک هزینه تهیه و نصب تابلو جهت نمایندگان صاحب ملک شد.
همچنین روح‌افزا دیگر نماینده بیمه رازی در شهر مشهد مقدس با تقدیر از حضور مدیرعامل بیمه رازی در این شهر گفت : دیدار مستقیم مدیرعامل با نمایندگان بی‌نظیر بود و به نمایندگان جهت و انگیزه داد.
او ادامه داد: اقدامات چند ماه اخیر روابط عمومی بیمه رازی در عملکرد شعب و نمایندگان تاثیرگذار بوده است.
این نماینده بیمه رازی در شهر مشهد در انتها خواستار یکسان سازی دفاتر و اعطای سهام به نمایندگان شد.
گفتنی است «یکشنبه ها با نماینده ها» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی بیمه رازی نماینده ها شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر