Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@22:51:47 GMT

چهره نورانی فرشته حسینی در ماشینش + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۶۹۹۲

فرشته حسینی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام فرشته حسینی است.فرشته حسینی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از فرشته حسینی را ملاحظه می‌کنید.

خانواده و اصالت

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند

فرشته حسینی و مادرش + عکس ازدواج با نوید محمدزاده

17 فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !

این دو مدتی هست با هم وارد یک رابطه عاشقانه شده اند و برای هم دل میدند !

برای همیشه تو را آنگونه به‌ یاد می‌ آورم

ایستاده بر روی صخره‌ا ی

با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل

همانی که هیچکس هنوز نمیداند!

پست عاشقانه فرشته حسینی + عکس هنرنمایی در سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی می باشد که در ان ستاره های سینمای حضور دارند . سریالی که در نمایش خانگی پخش میگردد و با اقبال خوبی هم مواجه شده است.

فرشته حسینی بازیگر افعان یکی از نقش های اصلی این سریال دختری به نام لیلا را ایفا می کند که همبازی نوید محمدزاده , هومن سیدی و … می باشد.

سلفی فرشته حسینی با قورباغه ایها + عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرشته حسینی فرشته حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان

علیرضا نورانی گفت: برای تامین آب شرب ساکنان استان سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در اختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفته تا بتوان در تابستان پیشرو کمترین مشکل را در این حوزه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تلاش همه مدیران استان گلستان بر این است تا بتوان اقدامات خوبی برای تامین آب شرب ساکنان این خطه انجام داد.

به گفته وی سال گذشته حدود ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف توسط دولت سیزدهم برای اجرای و تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت‌دار در استان جذب و مورد بهره‌برداری ساکنان منطقه قرار گرفته است.

نورانی تاکید کرد: برای شتاب به توسعه همه جانبه در گلستان نیاز مبرم به راهنمایی نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان داریم.

وجود ۲۳۰ هزار خانوار گلستانی در ۳ دهک اول

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: اکنون ۲۳۰ هزار خانوار جزو ۳ دهک اول و پایین درآمدی در استان وجود دارد که باید برای ارتقای آنها سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.

نورانی ادامه داد: مسوولیت ما مسوولان استان برای سرمایه‌گذاری و ارتقای اقتصاد خیلی سنگین است ولی با برنامه‌ریزی و همدلی و توجه به توصیه مسوولان ارشد در منطقه می‌توان استان را از فقر خارج کرد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه هفتم توسعه استان یکی از راهکار‌هایی بوده که باید با توجه به توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب برای تحقق کامل آن، پُررنگ وارد عمل شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان، حضور استاندار و برپایی میز خدمت در مناطق محروم را یکی از برنامه‌های ارزشمند برشمرد و افزود: این اقدام توانسته مطالبه‌گری را در مناطق مختلف استان گسترش داده و به سمت پیشرفت و رفع محرومیت سوق داده شود.

وی با اشاره به نامگذاری جهش تولید و مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: از این فرصت به وجود آمده باید نهایت بهره‌برداری را در حوزه‌های مختلف به ویژه خانه دار شدن و بهسازی روستا‌ها در استان استفاده شود.

استان گلستان مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۷ درصد آن در مناطق روستایی سکونت دارند و اقتصاد اصلی آنها برپایه کشاورزی استوار است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)