Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش خبرگزاری مهر، احسان اصنافی، طی حکمی، رضا جاویدی، یکی از فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه در استان فارس را به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، منصوب کرد.

اصنافی در حکم انتصاب سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، برنامه ریزی و به کارگیری شیوه‌های مناسب به منظور اطلاع رسانی و تبیین اهداف، سیاست‌ها، وظایف و فعالیت‌های شهرداری برای آگاهی عموم مردم یا مخاطبان خاص؛ سیاست گذاری و برنامه ریزی برای معرفی، تبلیغ و تصویرسازی مثبت از شیراز در عرصه داخلی و بین المللی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی – ایرانی و سیاست گذاری، برنامه ریزی و بسترسازی برای ایجاد و تقویت ارتباطات چند سویه و تعامل مدیریت شهری با نخبگان، اقشار خاص و عموم مردم را از جمله مهمترین مأموریت‌های وی برشمرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهردار شیراز برنامه ریزی برای آگاهی بخشی و آموزش فرهنگ شهروندی، استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری و توسعه مناسبات و همکاری‌های بین‌المللی شهرداری شیراز و برنامه ریزی برای توسعه، ارتقا و یکپارچه سازی درگاه‌ها و شیوه‌های اطلاع رسانی شهرداری شیراز با هدف کسب اطلاع از مشکلات و معضلات شهری، نهادینه کردن فرهنگ تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع و شفاف به مطالبات مردمی و سازماندهی و تنظیم ارتباطات برون سازمانی شهرداری شیراز را از دیگر مأموریت‌های مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل عنوان کرده است.

کد خبر 5331660

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا جاویدی شهرداری شیراز بسیج رسانه فارس ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا ایلام عکس استانها شیراز زلزله ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را تا تیر سال جاری با شاخص‌های کمی سبد طراحی پروژه‌ها ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ تکمیل کنیم.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری برای ۱۴۰۳ برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و زمان‌بندی پروژه‌های سال جاری، تکمیل مقدمات و طراحی آن، همچنین اولویت بندی اجرای پروژه‌ها در سبدهای زمانی سه ماهه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جلسات فشرده‌ای در شهرداری با بخش‌های مختلف از جمله مناطق و معاونت‌ها برگزار و درباره زمان‌بندی پروژه‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها هماهنگی و مذاکرات لازم انجام شده است، افزود: از دیگر فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی برای ارائه ۶۰ خدمت اصلی شهرداری اصفهان به‌منظور تحقق منطقه غیرحضوری بوده است تا از طریق برنامه «اصفهان من» به سوی ارائه خدمات غیرحضوری و حذف مراجعه شهروندان گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: برای تیم پروژه، شرح وظایف مشخصی تعریف و این تیم در منطقه ۶ شهرداری مستقر شده است تا خدمات غیرحضوری کلید بخورد و به مرور خدمات به سایر مناطق تسری پیدا کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست‌بوم فناوری) را داریم که این هفته (ششم اردیبهشت) با محوریت ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در سالن اجتماعات قطار شهری شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مسائل شهری استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را آغاز کردیم و تا تیرماه سال جاری سعی می‌کنیم این برنامه با شاخص‌های کمی سبد طراحی پروژه‌ها نهایی و ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ این برنامه عملیاتی تکمیل می‌شود، گفت: برای توسعه و ترویج صنایع دستی، در تعامل مشترک با اداره کل میراث فرهنگی خانه امین‌ التجار را به‌عنوان فضایی برای گردهمایی، تعامل و هم‌اندیشی ذی‌نفعان حوزه صنایع دستی از دستگاه‌ های دولتی، مردم و ان‌جی‌اوها در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 746832

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز