Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی ایران در مسابقات جهانی نروژ روزهای رویایی را سپری کرد و در نهایت از مجموع 20 کشتی گیر اعزامی 13 مدال شامل 6 طلا، 3 نقره و 4 برنز به نام کشتی گیران ایرانی ثبت شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از این نتایج که با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و عنوان سومی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی همراه بود، به محض بازگشت علیرضا دبیر که می دانست فدراسیون با توجه به بودجه محدود امکان پرداخت مبالغ قابل توجهی را به قهرمانان ندارد، دست به کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا همه کشتی گیران در استان و شهر خود مورد استقبال قرار گرفتند، اما جوایزی که به آن ها اهدا شد، متفاوت بود. به 4 کشتی گیر جویباری با 2 طلا و 2 نقره جهان فقط یک کارت یک میلیونی در شهرشان پرداخت شد، اما در تنکابن یا بابل اوضاع خیلی بهتر بود و مسئولان با اهدای خودرو و زمین از کشتی گیران مدال آور استقبال کردند.


مدال آوران مازندرانی کشتی که تعدادشان هم اصلا کم نبود، در مراسمی که حسن رنگرز، مدیرکل ورزش مازندران که خودش از قهرمانان کشتی است ترتیب داده بود، جوایز 30 و 20 میلیونی دریافت کردند. 


موضوع به همین جا ختم نشد و در روزهای اخیر اسپانسر فدراسیون کشتی، مدیرعامل یکی از شرکت های هواپیمایی و یکی از خیران جوایزی را در قالب مبالغ ریالی و یا سکه به کشتی گیران مدال آور اهدا کردند. مثلا دیروز موسوی که قبلا سابقه عضویت در هیات مدیره استقلال را هم داشت، به طلایی های کشتی 45 میلیون اهدا کرد یا امروز سایت فدراسیون کشتی خبر داده که 45 سکه از سوی یک علاقه مند به کشتی به مدال آوران پرداخت شد. 


از سوی دیگر علیرضا دبیر برای پیگیری امور پژمان پشتام، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان به باقرشهر رفته و با شهردار باقرشهر دیدار کرده تا علاوه بر اهدای 50 میلیون و دو سکه طلا به این کشتی گیر در شهرداری باقرشهر استخدام شود. 


به هر حال به نظر می رسد نسبت به دوره های قبلی که مدال آوران جهانی در بازگشت توجه چندانی را نسبت به خود نمی دیدند و فقط منتظر تقدیرهای دولتی می شدند، در این دوره شرایط برایشان بهتر شده است. حتی آن ها با توجه به جوایزی که دریافت کردند، شاید به خاطر فشار مسابقات، قید حضور در لیگ را هم بزنند؛ اتفاقی که برای محمدرضا گرایی، فرنگی کار طلایی ایران در المپیک و جهان قطعی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی قهرمانی جهان پاداش قهرمانی کشتی آزاد کشتی فرنگی ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی مدال آوران کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد

تیم ملی کشتی آزاد ایران با 5 مدال طلا قهرمان آسیا شد اما در فاصله پایان کشتی آزاد و شروع کشتی فرنگی، مسابقات کشتی زنان برگزار شد و ژاپن با کسب عنوان قهرمانی حالا با 6 طلا بالاتر از ایران قرار دارد.

به گزارش طرفداری، در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، برای کشورمان بین 3 تا 5 مدال طلا پیش بینی می کنیم و این مساله یعنی این که مجموع مدالهای طلای ما در این مسابقات به 8 تا 10 طلا خواهد رسید. این در حالی است که تصور می کنیم کشتی فرنگی ژاپن برای کسب 2 مدال طلا هم ناکام باشد. یعنی این که ایران می تواند در مجموع سه رده کشتی آزاد، کشتی فرنگی و کشتی آزاد زنان در صدر آسیا قرار بگیرد.

تیم ملی کشتی ایران در این مسابقات قاعدتا کشتی گیر زن ندارد در حالی که سایر تیم ها می توانند به جز 10 آزادکار مرد و 10 فرنگی کار مرد، 10 آزادکار زن هم داشته باشند (زنان تنها رشته کشتی آزاد دارند). در این شرایط شانس بالقوه آن ها یک و نیم برابر ایران است اما کشتی ایران حالا این توان را دارد که بعد از درخشش آزادکارها و عملکرد نسبتا خوب فرنگی کارها در روز اول، شمار مدالهای طلای خود را در روز دوم مسابقات به 3 تا 5 مدال طلا برساند و در مجموع در جدول ترکیبی کشتی آسیا که همه ساله بعد از مسابقات منتشر می شود، بالاتر از همه آسیایی ها قرار بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان