Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و فجرشهید سپاسی شیراز از ساعت  ۱۵:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزارکننده دیدار افتتاحیه  بودند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

نساجی البته امتیاز میزبانی را به صورت تمام و کمال در اختیار نداشت. آنها اجازه بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را به دلیل مصنوعی بودن چمنش نداشتند و به اجبار  در ورزشگاه شهدای ساری از حریف خود پذیرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن ساری نیز کیفیت خوبی نداشت و در تصاویر تلویزیونی نیز این مساله بسیار مشهود بود.

عبدالکرم اسلامی در دقیقه ۲۳ زننده تک گل این مسابقه بود. مهاجم ۳۵ ساله و کهنه‌کار نساج‌ها توپ برگشتی از  ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری را که با دفع ناقص ایمان صادقی همراه شده بود را با ضربه‌ای دقیقه به تور  چسباند تا هم زننده اولین گل فصل جدید باشد و هم تیمش را به نخستین سه امتیاز برساند.

در این دیدار شاهد نمایش متوسطی از سوی هر ۲ تیم بودیم. تیم ساکت الهامی بعد از به ثمر رساندن گل، سعی کرد نمایش محتاطانه‌ای داشته باشد و تیم میهمان نیز توان ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه علیرضا حقیقی را نداشت. در نیمه دوم هم تعویض‌های تیم میزبان برای حفظ نتیجه‌ غالبا تدافعی بود و ورودی‌های فجر نیز نتوانستند گره‌ای باز کنند.

شاگردان اصغر کلانتری هم که بعد از هفت سال دوباره به لیگ برتر برگشتند موفق نشدند با امتیاز از زمین خارج شوند و کارشان را با باخت آغاز کردند.

ترکیب ابتدایی نساجی: علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی.

ترکیب ابتدایی فجر: ایمان صادقی، معصومی، محمد قنبری، امید منصوری، قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقابابایی و فرزان دانا.

از معدود حواشی این دیدار می‌توان به وقت اضافه گرفته شده در نیمه دوم اشاره کرد. جایی که سید رضا مهدوی پنج دقیقه زمان تلف شده را اعلام کرد اما راس چهار دقیقه و یک دقیقه زودتر از موعد در سوت خود دمید.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران علیرضا حقیقی فجر سپاسی شیراز لیگ 21 لیگ برتر فوتبال مسعود شجاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران علیرضا حقیقی فجر سپاسی شیراز تیم فوتبال نساجی مازندران علیرضا حقیقی فجر سپاسی شیراز لیگ 21 لیگ برتر فوتبال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!

سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت چند دقیقه بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی امشب رم و بولونیا موفق به گلزنی شد.

تیم رم امشب از هفته سی و سوم رقابت‌های سری A ایتالیا به مصاف بولونیا رفته است که این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا در جریان است.

اما یکی از اتفاقات مهم این بازی گلزنی سردار آزمون مهاجم رم بود که بعد از گذراندن دوره مصدومیت در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ موفق شد برای رم گلزنی کند.

آزمون برای این گل که با واکنش‌های پی‌در پی دروازه‌بان بولونیا در دفع توپ همراه بود تسلیم نشد و در نهایت اصرار مهاجم ایرانی برای گلزنی جواب داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سردار آزمون سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏