Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@04:39:54 GMT

با فتنه‌های بزرگی در جهان اسلام مواجه بودیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۸۹۱

دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس وحدت اسلامی: در دهه‌های اخیر با حوادث و فتنه‌های بزرگی در جهان اسلام مواجه بودیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس وحدت اسلامی: ارتباط و شرایط جوامع مسلمان به مرحله‌ای رسیده بود که در آستانه فروپاشی قرار گرفته بودند.

وی افزود: تلاش‌هایی که برای تقریب مذاهب صورت گرفت، به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، باعث شد که ما از این مرحله عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: وحدت ، جهان اسلام ، حسن نصرالله ، تقریب مذاهب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وحدت جهان اسلام حسن نصرالله تقریب مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»

عملیات موشکی و پهپادی فرزندان جان برکف امت اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی و عبور این رژیم جنایتکار از خطوط قرمز و قوانین بین الملل و بر اساس اعمال حق ذاتی دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران محقق شد.

این عملیات غرورآفرین و بازدارنده به منظور تنبیه رژیم متجاوز که وعده صادق رهبری مقتدر و فرزانه انقلاب اسلامی بود، موجب عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام و شادی قلوب همه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان شد.

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» وعده صادق خداوند متعال و بشارتی به تمامی ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان است که نصرت الهی قطعی است و به اذن پروردگار به زودی جهان، شاهد زوال و نابودی رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی خواهد بود.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همدلی و ایستادگی ملت‌های آزادی خواه جهان در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، از درگاه خداوند متعال برای مبارزان و مجاهدان جبهه مقاومت، سلامتی و توفیق ثبات قدم در مسیر آزادی قدس شریف را مسئلت دارم.

کد خبر 6079541 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • با ارز ۲۸۵۰۰ چه می‌کنید؟ /فقط خودمان بودیم! / ایران؛ بازدارندگی منطقی
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»