Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، در حالیکه ساعت‌های زیادی به زمان اجرای حکم قصاص آرمان پسر جوانی که در سال ۹۲ غزاله دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده است نمانده، تلاش‌ها برای جلب رضایت از مادر غزاله ادامه دارد.

در آخرین اقدام شب گذشته با همکاری دادسرای امور جنایی تهران عادل فردوسی پور مجری محبوب ورزشی در دادسرا با خانواده غزاله دیدار و برای گرفتن رضایت پا درمیانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار فردوسی پور با مادر غزاله صحبت و از او خواست از قصاص آرمان گذشت کرده و زندگی را به این جوان ببخشد. او در این دیدار چندین دقیقه با مادر غزاله صحبت کرد و درخواست خود را مطرح و ابراز امیدواری کرد قبل از اجرای حکم و قصاص آرمان، این جوان بخشیده شود.

پدر آرمان عبدالعالی در مورد آخرین تلاش‌ها برای نجات آرمان گفت: فردا صبح قرار است حکم اجرا شود و آرمان پای چوبه دار برود. امیدواریم در زمان اجرای حکم در محوطه زندان بتوانیم با خانواده غزاله صحبت کنیم و رضایت آن‌ها را بگیریم. فردا پای چوبه دار آخرین فرصت ما برای گرفتن رضایت است.

گفتنی است آرمان عبدالعالی تاکنون یک بار پای چوبه دار رفته است که توانسته مهلت بگیرد و شب گذشته هم برای اجرای حکم به قرنطینه زندان رجایی شهر منتقل شده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث عادل فردوسی پور مادر رهایی قصاص فردوسی پور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا احسان علیخانی احسان علیخانی مجری تلویزیون ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران طرفداران احسان علیخانی قیمت بازار آزاد فیلم عکس محمود احمدی نژاد مادر غزاله اجرای حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور

تصویری از عادل فردوسی‌پور در کنار علی دایی و همسرش در یک مراسم نسبتا خصوصی منتشر شده است.

دایی و همسرش به دعوت یکی از دوستان به این مراسم دعوت شدند که فردوسی‌پور هم در آن‌جا حضور داشت و با یکدیگر عکس یادگاری گفتند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # علی دایی ، عادل فردوسی پور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت