Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم‌همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ثارالله استان کرمان که با حضور بسیجیان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) با یاد شهدای کرمان به ویژه سردار شهید سلیمانی گفت: این سرزمین مهد تولد او است و مردم این دیار بازماندگان نسل او هستند که در میدان‌های کرامت و شرافت با او جنگیدند و برای همین در هر جا که از کرمان پا می‌گذاریم عطر او به مشام می‌رسد و برای کرمان و مردمان این دیار این یک افتخار بی نظیر است؛  الحمدلله و این مردم هم قدر این گوهر جاودانه معرفت و عظمت و صلابت و شوکت الهی را می‌دانند و به آن می‌بالند او البته افتخار همه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جالب است هر چه زمان می‌گذرد او زنده‌تر جلوه می‌کند و ستایش برانگیزتر می‌شود و جاری بودن حقیقت او را می‌بینید و شکوه عرفانی او منشا الهی بودن او است.

سردار سلامی بیان کرد: اکثر آن‌ها که سردار سلیمانی می‌ستایند او را ندیده اند؛ اما او عاشقانه دوست دارند و او را همراه می‌بینند و او در زندگی و در قلب‌ها و در دل‌های ان‌ها جای دارد و این برای انسان‌ها الهی میسر است و نمی‌شود و در کرمان سخن گفت و حاج قاسم را نستود.

او ادامه داد: راه او تازه آغاز شده است و آن‌هایی که برحسب محاسبات مادی برنامه ریزی می‌کنند همیشه اشتباه می‌کنند و با شهادت انسان‌های بزرگ راه آن‌ها تمام و راه آن‌ها مسدود نمی‌شود و همراهان او در راه نمی‌ماند و پرچم آن‌ها بر زمین نمی‌ماند و این اشتباه از صدر و بعثت اتفاق افتاد و دشمنان فکر می‌کردند با زدن شمشیر بر امام علی (ع) امامت تمام می‌شود؛ ولی امیرالمومنان در مکه متولد و در محراب به عنوان حقیقت بزرگتر متولد شد و عاشورا نمونه‌ای از آن است.

سردار سلامی ادامه داد: امام حسین (ع) هر روز قلمرو هستی را تسخیر می‌کند و این خاصیت شهادت است و تا وقتی که این حقیقت در پیکره نظام متجلی است روح حریت و آزادگی میان مسلمانان جاری است، شهادت انسان‌های بزرگ در قلب‌ها بعثت ایجاد و ارزش اسلام را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: امروز ایران سربلند را باعظمت می‌بینید و در نظام جهانی ایرانی صاحب یک صلابت پایدار و شکوه ماندگار و عظمت به رسمیت شناخته شده است و همه دشمنان از بازی‌های خطرناک منصرف شده اند، چون در میدان مردم را آزموده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: ملت امام حسین (ع) که فضایل عاشورا را در کالبد جاری می‌کند و از امامان فعلی خود حمایت می‌کنند، به دشمن نشان می‌دهند که امت متکی به اسلام و ائمه هرگز شکست نمی‌خورد و هر کسی در هر میدانی با او درگیر شود محکوم به شکست است.

او گفت: امروز با چشم می‌بینیم، دشمنان بزرگ و صاحب جلالت مادی در حال زوال هستند و کوه‌های یخ در حال ذوب شدن هستند و آنچه در میان این نبرد بزرگ عالمگیر در حال درخشش است امت اسلام است و این امت متکی به رهبری است.

طراحی دشمن برای شکستن ما بسیار خطرناک و جدی بود

سردار سلامی بیان داشت: طراحی دشمن برای شکست ما بسیار خطرناک و جدی بود و از میان این طراحی که همه امت‌ها با آرایش نظامی، اقتصادی، فرهنگی و عملیات روانی طراحی کرده بودند تا این ملت را بشکند؛ اما چگونه این ملت از میان این توطئه‌های خطرناک درخشید، پیوند خوردن امام و امت با منطق اسلام بود.

او افزود: دشمنان می‌دانستند چند عنصر اصلی و عامل قدرت ما است، آن‌ها پی برده بودند تا وقتی سرچشمه قدرت، منبع روح، جان و عظمت امام امت وجود دارد و با نفوذ کلامش میدان را به حرکت درمی آورد و جوانان را به صحنه می‌آورد و تا وقتی امام امت در میان مردم باشد و مردم تابع او باشند، چنین ملتی شکست ناپذیر است.

سردار سلامی ادامه داد: تمرکز حملات دشمن روی این منبع الهام و معنویت و امام مسلمانان است و و درود بر مردم که هوشمندانه دشمن را می‌شناسند و از تجربیات صدر اسلام درس‌های خوبی می‌گیرند و پای، ولی می‌مانند و از این ستاره درخشان راه را می‌یابند و گم نمی‌شود. 

او ادامه داد: این دشمن از سوی مردم فرسوده و ناکام می‌شود و هر بار می‌گریزد و هر بار تراکم ملت را به رهبر می‌بیند و می‌گریزد و تعقیب و گریز ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان تصورشان این بود مادامی انقلاب اسلامی برخواسته از ام القری نفوذ می‌کند و پیشانی جبهه اسلامی را بالا می‌برد این قدرت شکست ناپذیر است و اینجا نقش حاج قاسم مشخص می‌شود.

او ادامه داد: توطئه خطرناک دشمنان این بود که نفوذ وارتباط رهبری را با بلاد اسلامی قطع کنند و مسلمانان را از هم متنفر و منزوی کنند و جسم اسلام را تکه تکه کنند و این توطئه خطرناکی بود که در لبنان، فلسطین و ... به کار گرفتند.

سردار سلامی تصریح کرد: هنر انقلاب این بود که همه جوانان سازماندهی شدند و مرد میدان مثل نخ تسبیح همه را به هم پیوند دهد؛ و دشمنان را درون حلقه محاصر شده ناکام و نا امید کرد؛ البته شکست دادن در این جبهه وسیع کار سختی بود در حالی که دشمنان به کثرت قدرت نظامی خود می‌بالیدند.

او تصریح کرد: مسلمانان دشمنان را فراری دادند و داعش که پدیده‌ای بود که از سوی آمدیکا ظهور یافت و رییس جمهور قبلی آمریکا گفت ما آنرا به وجود آوردیم و شکست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی از حکام در کشور‌های دیگر لرزیدند، ولی در دولت‌های اسلامی قلب مطمئن ایجاد شد و دشمن را شکست داد و این توطئه را خنثی کرد.

او گفت: امروز در لبنان هر چه پیش می‌روند؛ ولی با یک تدبیر سید مقاومت همه توطئه دشمن خنثی می‌شود و تسلط آن در اختیار انقلاب است. این؛ یعنی دشمن هم توسط انقلاب مدیریت شده است.

سردار سلامی به قدرت گیری سوریه، لبنان و فلسطین نیز پرداخت و گفت: راز ماندگاری این است اسلام در حال پیروز شدن است.

او تاکید کرد: در فلسطین ملت کامل محاصره شده است، ولی این ملت قدرتشان زبانه می‌کشد و استخوان‌های دشمن را می‌شکند و در افغانستان هم دشمن از سایه خود می‌ترسد و خود عقب نشینی می‌کند مرثیه می‌خواند که جای ماندن نیست و این اوضاع دشمنان جهنم و برای دوستان بهشت سرزمین اسلامی است.

او با اشاره به نقش موثر بسیج در کرونا گفت: امروز شما فرماندهان پایگاه ها، چراغ پایگاه را گرم کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نظام اسلامی کوچک در محلات است؛ بنابراین هرکس نیازمند است او را دریابید.

او با بیان اینکه کمک به مردم شفابخش است و دعای مردم زیباترین دعا است، گفت: با هم زندگی می کنیم و جوانانمان را کمک کنیم.

سردار سلامی تصریح کرد: بسیجی درمان همه دردها است و مثل خورشید به هم همه کمک می کند و همه عائله ما هستند و همه جوانان فرزندان ما هستند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب سلامی ادامه انقلاب اسلامی او ادامه سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است

مولوی سید ابراهیم فاضل حسینی عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تحسین اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشور در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت: اقدام اخیر در جهت تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی موجب شادمانی امت اسلامی گردید؛ بی تردید این موفقیت و پیروزی در نتیجه وحدت و تقریب ملت ایران و امت اسلامی شکل گرفته است.

مولوی فاضل حسینی، افزود: امت اسلام بر این موضوع واقف است که قدرت اسلام در نتیجه وحدت بین امت اسلامی می باشد و همه یک صدا ندا می دهند: «رَضيتُ بِاللَّهِ رَبّاً، وَبِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وآلِهِ نَبِيّاً، وَبِالإِسْلامِ‏ ديناً وَبِالْقُرآنِ كِتاباً، وَبِالْكَعْبَةِ قِبْلَةً»؛ راضى و خشنودم كه پروردگارم خدا است و محمد (ص)پيغمبرم هست و اسلام‏ دینم ، قرآن كتابم و كعبه قبله‏ ام می باشد.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: اتحاد امت اسلامی در این مقطع کنونی یک ضرورت و فریضه است؛ دین آن را بر همه مسلمانان و  بر همه زعامداران کشورهای اسلامی واجب کرده است، این مسئله واقعیت اسلامی و جهانی است فلذا بر مسلمانان لازم است متحد باشند و قدرت خود را حفظ نمایند و تفرقه را کنار بگذارند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام نمی خواهند مسلمانان متحد باشند؛ تفرقه امت اسلام را برای دشمنان لقمه آسانی می گرداند و مسلمان ها را قطعه قطعه و نابود می سازد، قرآن کریم می فرماید: «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ»؛ در حقيقت مؤمنان با هم برادرند پس ميان برادرانتان را سازش دهيد و از خدا پروا بداريد اميد كه مورد رحمت قرار گيرد.

وی در پایان با اشاره به بی تفاوتی و انفعال کشورهای عربی، تاکید کرد: تمامی زعامداران و حاکمان کشورهای عربی در جهان باید در مواجهه با این جنایات و مصیبت تعاون و ایثار داشته باشند که متاسفانه فقط یک نام از اسلام برای آنان باقی مانده است و در عمل حرکتی را مشاهده نمی کنیم.

 انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سردار استکی: عملیات وعده صادق باعث شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل شد/ دشمن برای جبران تحقیر به عملیات روانی روی آورد!
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود