Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – وکلای وزارت امور خارجه اسپانیا این هفته لایحه ای به دیوان دادگستری اتحادیه اروپا فرستاده اند که در آن به حمایت از یوفا در مخالفت با طرح سوپرلیگ اروپا پرداخته اند و به این ترتیب دولت اسپانیا عملا رو در روی باشگاه های بزرگ اسپانیایی یعنی رئال مادرید و بارسلونا که حامی این طرح هستند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اسپانیا این اقدام در کنار دولت بلژیک قرار گرفت گه پیش از این موضع خود را در این باره اعلام کرده بود. آنها اعتقاد دارند که نتایج ورزشی باید معیار شرکت تیمها در یک تورنمنت بین المللی باشد و نه موضوعات دیگر.

چندین کشور اروپایی و فدراسیون های فوتبال آنها نیز پیش از این  علیه پروژه جنجالی سوپرلیگ موضع گیری کرده و با آن مخالفت کرده اند. پروژه ای که تیمهای رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان به آن پایبند مانده و پیگیر اجرای آن هستند.

خوسه مانوئل رودریگس اوریبه، وزیر سابق فرهنگ و رزش اسپانیا، در زمانی که طرح سوپرلیگ اعلام شد مخالفت خود را با آن اعلام کرد و گفت: «در مورد محرومیتهای احتمالی که ممکن است یوفا در نظر بگیرد نگرانم، اقدامی که می‌تواند روی فوتبالیستها تاثیر بگذارد و آنها نتوانند برای تیم اسپانیا بازی کنند. مدل ورزشی رقابت آزاد با این طرح از بین می رود. تیمهای کوچک باید بتوانند رو در روی تیمهای بزرگ قرار بگیرند و با آنها رقابت کنند. »

دولت اسپانیا به این ترتیب به حمایت از فدراسیون فوتبال اسپانیا و سازمان لیگ این کشور و همچنین یوفا پرداخت و رو در روی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید که طراح و ایده پرداز اصلی پروژه سوپرلیگ است قرار گرفت. این در حالی که است که به طور سنتی رئال مادرید تیم محبوب دولت و حکومت اسپانیا به حساب می آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا رئال مادرید بارسلونا فلورنتینو پرس بارسلونا رئال مادرید سوپرلیگ اروپا فلورنتینو پرس دولت اسپانیا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید مقابل مایورکا / فیلم

اکانت رسمی رئال مادرید 8 گل برتر این تیم مقابل مایورکا را منتشر کرد. این دو تیم از ساعت 20 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

دانلود (10MB)

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل مایورکا / فیلم
  • خاویر تباس: نفوذ فلورنتینو پرز برای فوتبال اسپانیا خطرناک است
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین