Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: در مصاحبه قبل از بازی پیش‌بینی این سبک بازی از تیم حریف را کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستم حریف در برخی خطوط بازیکنان با تجربه دارد که می‌توانند کار را برای ما سخت کنند. بازیکنان نفت مسجد سلیمان با آن تجربه و پختگی راه بستن بازی را بلد بودند. حریف ما فقط برای دفاع کردن آمده بود و می‌خواست در صورت امکان در اتفاقات فوتبالی به ما ضربه بزند. پیش بینی این نوع بازی را کرده بودیم، اما باز هم توانستیم موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم. این نوع مسابقات همیشه کم گل است و اگر تک موقعیت‌هایی که داشتیم را به گل تبدیل کرده بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم.

حسینی در ادامه گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که با وجود جوانی خیلی انرژی در زمین گذاشتند. بازی اول لیگ همیشه جزء سخت‌ترین بازی‌ها است و مطمئنم که تیم ما در آینده می‌تواند بهتر شود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا با شروع لیگ بیست و یکم اختلافات پیکان با تیم ملی امید در خصوص بازیکنان برطرف خواهد شد یا خیر، گفت: تیم ما یک تیم کم هزینه است. اساس تیم ما در این فصل استفاده از بازیکنان جوان است و اگر این ۳ بازیکن را به تیم امید بدهیم، باید چه کار کنیم؟ ما کادر بزرگی از بازیکنان نداریم و تیم ثروتمندی نیستیم. بیشتر بازیکنان ما از لیگ دسته اول و دسته دوم جذب شده اند یا بازیکنان جوان فصل قبل هستند. وقتی تیمی روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده است، نباید ضربه بخورد. ما نه می‌خواهیم تیم امید ضربه بخورد، نه پیکان که تیمی جوان و کم هزینه است.

بیشتر بخوانید

پیکان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر / توقف پیکان در نخستین ایستگاه لیگ بیست و یکم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان باشگاه پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران که با حملات پردامنه خود توانسته بود به دو  گل مقابل پیکان دست یابد و در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرد، با دو گلی که فلاح و زمانی برای پیکان به ثمر رساندند، به تساوی رضایت داد.

نکته جالب توجه اینکه این چهارمین بازی‌ای است که مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار در آستانه کسب سه امتیاز قرار دارد اما در نهایت به تساوی رضایت می‌دهد.

آنها مقابل نساجی در قائمشهر نیز با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما در نهایت به تساوی دو - دو رسیدند. بنفش‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک نیز پیش افتاده بودند و در نهایت با تساوی در این بازی به کار پایان دادند. دیدار مقابل فولاد خوزستان دیگر دیداری بود که این تیم توانسته بود از حریف پیش بیفتد؛ آنها در شرایطی که با دو گل در زمین حریف پیش افتاده بودند در نهایت با تساوی ۳-۳ به این بازی دست یافتند.

اکنون مسعود شجاعی در دیدار مقابل پیکان نیز در شرایطی که با دو گل از شاگردان رضا عنایتی پیش بود، در نهایت با تساوی کار را پایان داد تا این چهارمین بازی‌ای باشد که تیمش در آستانه برد، به تقسیم امتیاز رضایت دهد.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال