Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:46:04 GMT

نورافکن سپاهان را برنده به رختکن فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۴۴۶

نورافکن سپاهان را برنده به رختکن فرستاد

تیم فوتبال سپاهان پیروز نیمه نخست تقابل با مس رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۸ تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه نخست این دیدار بسیار پر افت و خیز دنبال شد و دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در آخرین دقیقه نیمه نخست این سپاهان بود که توسط امید نورافکن به گل رسید تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان بود که در نیمه نخست به فرشاد محمدی مهر کارت زرد نشان داد.

همچنین در دقیقه ۴۰ محمد انصاری، مدافع مس رفسنجان به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی ترکمان داد.

کد خبر 529996

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر زردپوشان به پایان رسید. شهریار مغانلو (۶۹- پنالتی) تک گل سه امتیازی این دیدار را برای سپاهان به ثمر رساند.

ترکیب دربی اصفهان

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که به دلیل عملکرد ضعیف دو ماه گذشته تحت فشار شدید تماشاگران قرار گرفته است تصمیم گرفت در این بازی بار دیگر پیام نیازمند را نیمکت نشین کند. ضمن اینکه محرومیت رضا اسدی همچون محمد دانشگر و آریا یوسفی باعث شد هافبک سپاهان غایب دربی اصفهان باشد. محمدجواد حسین نژاد نیز مصدوم بود تا در این دیدار حضور نداشته باشد.

از این رو ترکیب زیر برای سپاهان بازی کرد:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو (۶۵- علی اصغر اعرابی)، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

همچنین محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نیز با مخالفت هیأت مدیره در خصوص استعفایش بار دیگر روی نیمکت نشست و از نفرات زیر در این بازی استفاده کرد:

پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (۷۴- مجید علیاری)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

هیچ خبری از حمایت نبود

عملکرد ضعیف هر دو تیم باعث استقبال سرد هواداران برای حضور در استادیوم شد. عده اندکی هم که به ورزشگاه نقش جهان آمده بودند کمترین میزان تشویق را از سرمربیان و بازیکنان دو تیم داشتند تا تنها به تماشای این دیدار بنشینند.

با این حال سپاهان و ذوب آهن سعی داشتند بازی مالکانه‌ای را انجام دهند که باعث ایجاد موقعیت‌هایی روی دروازه هر دو تیم شد. شوت‌های از راه دور یکی از اهداف آنها برای رسیدن به گل بود اما عملکرد جعفری در نیمه اول مانع از گل خوردن ذوب آهن اصفهان شد تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

سه امتیاز با یک پنالتی

نیمه دوم با بازی هجومی سپاهان همراه بود تا این تیم بالاخره در دقیقه ۶۹ روی خطای واضح مدافع ذوب آهن روی مغانلو صاحب پنالتی شود. مهاجم بلند قامت سپاهان خودش تصمیم گرفت پشت توپ بایستد و آن را به تور دروازه جعفری چسبانده و سه امتیاز این دیدار را برای سپاهان به ارمغان بیاورد.

بردی که سپاهان را ۴۲ امتیازی کرد تا اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس و استقلال کمتر کند. همچنین ذوب آهن پس از یک پیروزی خوب برابر تراکتور مجددا به روال شکست برگشت و باید منتظر نتایج دیدارهای آینده اش باشد.

کد خبر 6081380

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد