Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقیقی می گوید تابع قوانین فیفا هستند.

مدیر تیم فوتبال پیکان در خصوص تعامل با تیم امید که ماه آینده در آسیا بازی دارد واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، سعید دقیقی بعد از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

تمرینات مان را حدود 45 روز قبل آغاز کردیم و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با استعداد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه بازی های اول برای تیم‌هایی که بازیکن جوان دارند  سخت است. نفت مسجدسلیمان هم تیمی با کادرفنی و بازیکنان خوب است.  سعی کردیم در شروع مسابقات قوی عمل کنیم البته کادرفنی باید بیشتر در مورد مسایل فنی صحبت کنند. به مرور با جوانانی که داریم حرف های بیشتری برای گفتن داریم.

مدیر تیم پیکان در مورد تعامل با تیم امید و مهدوی کیا  برای جذب بازیکنان این تیم گفت:

سه بازیکن دعوت شده به تیم امید در تیم ما ثابت هستند. امروز این مساله را مشاهده کردید به دنبال تعامل هستیم. یعنی نزدیک به 30 درصد تیم ما،  بازیکنان اصلی به دنبال تعامل با تیم امید و فدراسیون هستیم. هم من شخصا و هم مجموعه پیکان با مهدوی کیا ارادات داریم اما در قالب مذاکره مشکلات  پیکان هم باید حل شود. در دو مسابقه این بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم مشکل خواهیم داشت، برای تیمی که استعداد یابی می کند در پرورش استعدادها نقش مهمی ایفا می کند، خیلی بد است که این سه بازیکن را در اختیار نداشته باشد. امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ و دبیر کل محترم راهکاری پیدا کنند که نیازهای هر دو تیم برطرف شود.

وی در مورد اینکه راهکار این است که پیکان بازی هایش لغو شود، عنوان کرد:

چون در فیفا دی نیست  قوانین مربوط به فیفا این است که می توانیم بازیکن ندهیم اما در ریاست فدراسیون قبلی قانونی به تصویب رسیده که  اگر بازیکن ندهیم بازیکن محرومیت می شود اما فکر نمی کنم این منبع قانونی درستی داشته باشد. ما تابع قوانین فیفا هستیم و باید در قالب تعامل حل شود. مهدوی کیا از بهترین دوستان ما هستند و برای تیم امید بعد از چهل و خرده ای سال آرزوی موفقیت داریم. باید به گونه ای باشد که تعامل باشد و آرزوی موفقیت برای مهدوی کیا و فدراسیون داریم. جوانان چه بازیکن و چه مربی همیشه به بهترین ها برسند اما باید تدبیری باشد که ما آسیبی نبینیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت .»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

کد خبر 844978 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم