Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا و دینامو کیف فردا شب در چارچوب بازی های هفته سوم مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بارسلونا و دینامو کیف: اطلاعات بازی بارسلونا و دینامو کیف تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۰:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم نیوکمپ، بارسلونا داور: کلمن تورپن (فرانسه) هفته برگزاری: هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، فصل ۲۲-۲۰۲۱ بررسی وضعیت تیم های بارسلونا و دینامو کیف بارسلونا در این فصل و پس از جدایی مسی، روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان وضعیت خوبی ندارند و هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ قهرمانان نشده اند. بارسلونا هر دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را با شکست پشت سر گذاشته و برای ماندن در این رقابت باید هر دو بازی خود مقابل دینامو کیف را با پیروزی پشت سر بگذارد. علاوه بر این بارسلونا هنوز موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان نشده است و با بازگشت فاتی و آگوئرو ممکن است این روند بد به پایان برسد. بارسلونا در روز یکشنبه عملکرد خوبی مقابل والنسیا داشت و با روحیه بهتری مقابل دینامو کیف حاضر خواهد شد. دینامو کیف نیز هنوز در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده اما وضعیت بهتری از بارسلونا دارد، چرا که این تیم با بنفیکا مساوی کرد و یک امتیاز کسب کرده است. دینامو کیف برخلاف بارسلونا، در لیگ داخلی کشورش وضعیت خوبی دارد و بدون شکست در صدر جدول قرار گرفته است. درست است که دینامو کیف در هر دو تقابل فصل گذشته اش با بارسلونا شکست خورد اما این تیم را نمی توان دست کم گرفت. اخبار بازی بارسلونا و دینامو کیف

رونالد کومان: می توانیم از گروه مان صعود کنیم؛ آینده ام به نتایج تیم بستگی دارد

سرخیو آگوئرو: اگر مقابل دینامو کیف پیروز نشویم، تقریباً باید خودمان را حذف شده بدانیم

پدری، دمبله و آرائوخو غایبان بازی با دیناموکیف و رئال مادرید ترکیب احتمالی بارسلونا و دینامو کیف (هواسکورد)

بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | روبرتو، لنگله، پیکه، آلبا | دی یونگ، بوسکتس، گاوی | دست، دیپای، فاتی

دینامو کیف (۱-۳-۲-۴): بویکو | میکولنکو، شابانوف، زابارنی، تیمچیک | شاپارنکو، سیدورچوک | پنا، بویالسکی، سیگانکوف | گارماش غایبان بارسلونا و دینامو کیف

بارسلونا: مارتین بریتویت، رونالد آرائوخو، پدری، عثمان دمبله (مصدوم) – اریک گارسیا (محروم)

دینامو کیف: ابراهیم کارگبو، ولادسیلاو کولاچ، آرتم بسدین، دنیس پوپوف (مصدوم) – ولادیسلاو سوپریاگا (مصدوم – احتمالی) جایگاه بارسلونا و دینامو کیف در جدول گروه E رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۳ دینامو کیف – ۱ ۱ ۰ ۵ ۵- ۱ ۴ بارسلونا – – ۲ ۰ ۶ ۶- ۰ رویارویی های پیشین بارسلونا و دینامو کیف

بهترین بازیکنان بارسلونا و دینامو کیف از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز بارسلونا فرنکی دی یونگ (۶.۴۹) – – دینامو کیف میکولا شاپارنکو (۶.۷۷) – – نکات آماری بازی بارسلونا و دینامو کیف بارسلونا در هر چهار تقابل اخیر خود با دینامو کیف پیروز شده و در هر بازی حداقل دو گل زده است. بارسلونا در پنج دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کسب پیروزی نشده است. بارسلونا در سه دیدار اخیر خود کلین شیت نکرده است. پیش بینی هواسکورد

بارسلونا ۲-۰ دینامو کیف

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی بارسلونا و دینامو کیف لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • در انتظار برد تکراری
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد