Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:20:45 GMT

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۹۶۴

اخبار مهم امروز گروه ورزشی برنا

اخبار پربازدید و جذاب گروه ورزشی خبرگزاری برنا در روز 27 مهر را ببینید.

کم تحرکی تبعات سختی را در پی دارد؛ رهایی از زندگی ماشینی با انجام ورزش/ باید به سلامت جسم و روح توجه کرد ************************* برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و یکم؛ دغدغه مشترک سرمربیان سرخابی ************************* برای فصل جدید؛ زمان رونمایی از جانشین سیدجلال فرا رسید؟! ************************* مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: خاطرات خوب و زیادی از اصفهان و سپاهان دارم/ باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم ************************* حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: دنیا برای پرسپولیس تمام نشده است/ گل‌محمدی بزرگی‌اش را نشان داد/ این تیم بازهم می‌تواند افتخار کسب کند ************************* رضا شجیع در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: رشته تربیت بدنی باید به دل جامعه راه پیدا کند/ در کشور بیش از 80 میلیون نفر تماشاگر ورزش یک میلیون نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه ورزشی خبرگزاری برنا خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است