Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍‍‍‍‍‍ دانلود (5.4MB)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس

لئو یکی از ماندگارترین قاب‌های دوران حرفه‌ایش را در سال 2017 و در برنابئو به نمایش گذاشت.

طرفداری | لیونل مسی در سال 2017 یکی از به‌یادماندنی‌ترین شادی‌های گل و قاب‌های تاریخ فوتبال را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشت.

اگر در مورد لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال بخواهیم یک قاب و یک اتفاق را که پررنگ‌تر از بقیه باشد به ذهن بسپاریم کدام تصویر است؟ بدون شک ذهن اکثر فوتبال‌دوستان به سمت گل و شادی پس از گلی می‌روند که امروز سالروز ۷ سالگی آن است. ال‌کلاسیکوی سال 2017 یکی از به یاد ماندنی‌ترین ال‌کلاسیکوهای تاریخ بود.

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در طول بازی به شدت به سمت دروازه یکدیگر در حال حمله بودند و بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد. در حالی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی به پایان می‌رسد، لیونل مسی، ستاره بارسلونا، در دقیقه 92 گل پیروزی‌بخش آبی‌اناری‌ها را به ثمر می‌رساند. مسی در این ال‌کلاسیکوی حماسی نه تنها در وقت‌های تلف‌شده گل پیروزی‌بخش تیمش را زد، بلکه 500اُمین گل دوران حرفه‌ای خودش را هم برای بارسلونا نیز به ثمر رساند.

در حالی که تماشاگران حاضر در استادیوم سانتیاگو برنابئو و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی در سرتاسر جهان منتظر سوت پایان بازی با تساوی 2-2 بودند، این مسی بود که با کمک هم تیمی‌هایش یک صحنه به یادماندنی خلق کرد، یک شوت دقیق به کنج دروازه رئال مادرید و از تن خارج کردن لباسش و نمایش پیراهن شماره 10 به سکوهای سانتیاگو برنابئو. نمایش پیراهن شماره 10 لئو در بین تماشاگران بهت‌زده رئال مادرید یکی از به‌یادماندنی‌ترین قاب‌های تاریخ فوتبال را به نمایش گذاشت. در پایان آن فصل اما رئال مادرید با 93 امتیاز قهرمان لالیگا شد و بارسلونا با 90 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی جای گرفت.

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم  

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها