Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به دریافت گزارشات و سطح فنی خوب ما، دومین میزبانی مسابقات تفکیک شده تکواندوی بانوان به ایران داده می شود.

به گزارش برنا، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در گفت و گو با برنامه ایراندخت درباره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اظهار داشت: بعد از مدت ها و دوری از مسابقات، هم ورزشکاران و هم مربیان و مسئولین اجرایی شروع بسیار خوبی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط کشورهای مختلفی را دعوت کردیم و این بسیار ارزشمند است. در رویداد جام فجر که در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد، میزبان کشورهای اردن، افغانستان، پاکستان، روسیه و هند و در هشت وزن بودیم. 

وی با اشاره به نتایج کسب شده توسط فینالیست ها ادامه داد: در مسابقات آزاد آسیا فینالیست غیرایرانی هم داشتیم. ورزشکاران ما در سال های اخیر به دلیل نداشتن سالن با آمادگی کامل تمرینات خود را دنبال و با عشق و علاقه در این رویداد آماده شدند. با توجه به استقبال شرکت کنندگان و آزاد بودن مسابقات در هر زمین تعداد زیادی بازی برگزار شد و برنامه فشرده ای را داشتیم. میهمانان هم باید از سد ورزشکاران ملی عبور می کردند. ما در سطح لیگ، کشوری و از استان های مختلف نماینده داشتیم. شرایط مسابقات در حد عالی نبود ولی من بسیار راضی بودم.

سروی از قطع شدن نرم افزار در حین بازی ناهید کیانی خاطرنشان کرد: هر خطایی را باید مدیریت و از تکرار آن جلوگیری کرد. من در مسابقات جهانی هم شاهد این موضوع بودم که سیستم دچار اختلال و حتی مسابقات تعطیل شد. در یک مسابقه باید به سمت و سویی رفته که این اشکالات به حداقل برسد. این نواقص مختص کشور ما نیست و در سایر کشورها و رویدادها هم رخ می دهد. 

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در پایان از برگزاری مسابقات تفکیک شده گفت: برای اولین بار فدراسیون جهانی در نظر دارد تا بخش مسابقات بانوان و آقایان را تفکیک نماید. در این راستا یک کار آزمایشی را به عربستان و در شهر ریاض واگذار کرده است. این مسابقات در سطح بسیار بالا و فقط برای بانوان برگزار می شود. رییس فدراسیون جهانی همچنین این نوید را به کشور داده است که با توجه به دریافت گزارشات و سطح فنی خوب ما، دومین میزبانی را به ایران خواهد داد. امیدوارم این فرصت برای ما مهیا شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زهرا سروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد