Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:11:24 GMT

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۲۲۰

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد

قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، یادواره سردار دل‌ها امروز (سه‌شنبه) برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان، گرامیداشت سردار دل‌ها در سال 1400 با حضور 10 تیم، از 13 آبان به صورت رفت و برگشت، روزهای دوشنبه و پنجشنبه در یک گروه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه‌‎کشی این رقابت‌ها، عصر امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین انجام شد و  شهرام عظیمی مسئول سازمان لیگ، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و نمایندگان 10 باشگاه لیگ برتری از جمله حاضران در این جلسه بودند.

در این جلسه محمدیان، هم‌زمانی قرعه‌کشی لیگ برتر زنان را با هفته تربیت‎‌بدنی را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد این لیگ خاطرات خوشی برای خانواده والیبال رقم بزند.

سپس قرعه‌کشی با کشیدن قرعه از گلدان‌ها برای تعیین تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر زنان انجام شد و  تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر سال 99 زنان بدون قرعه در ردیف اول تا چهارم قرار گرفتند و قرعه برای شش تیم دیگر انجام شد.

بر این اساس ترتیب و جایگاه 10 تیم حاضر به شرح زیر خواهد بود:

سایپا
ذوب‌آهن اصفهان
پیکان
ستارگان فارس
مس رفسنجان
شهرداری ورامین
ریف اصفهان
باریج اسانس کاشان
مهرسان
جوانان زرتشتی یزد

 پیش از مراسم قرعه‌کشی تیم مدرن مشهد از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و تیم مهرسان جایگزین این تیم شد.

شهرام عظیمی سرپرست سازمان لیگ نیز در این جلسه  عنوان کرد: لیگ برتر زنان از 13 آبان آغاز می‌‎شود و 28 بهمن 1400 به اتمام خواهد رسید. زمان پایان نیم‌فصل اول 18 آذر ماه خواهد بود و مسابقات یک هفته روزهای پنجشنبه و یک هفته روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 16 برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: مسابقه نهایی و رده‌بندی به صورت تک بازی برگزار خواهد شد و تیم‌ها  به صورت تک بازی انجام خواهد شد و تیم‌ها تا قبل از تسویه حساب  با بازیکنان و کادر فنی سال‌های گذشته حق بازی در فصل جدید را ندارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان ایران والیبال برتر زنان قرعه کشی لیگ برتر خواهد شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت پیش از ظهر پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان برگزار شد. قرار است در این برنامه به صورت نمادین چند سند زمین طرح جوانی جمعیت به داوطلبان اعطا شود.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

این خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081806

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود