Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل برادر در میدان خراسان رقم خورد. در این قتل برادر کوچکتر برادر بزرگترش را به با ضربات چاقو به قتل رساند. عامل قتل پس از درگیری خونین به جنوب کشور فرار کرد و خواهرش علت این قتل را اختلاف 2 برادر بخاطر آشپزی اعلام کرد اما برادر دیگر علت قتل را اختلاف بخاطر ارثیه پدری عنوان کرد.

ساعت‌۱۳ یکشنبه 7 شهریورماه امسال ماموران کلانتری 159 بیسیم در جریان قتل پسر جوانی در حیاط خانه قدیمی در میدان خراسان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیق به محل اعزام شدند و با جسد مرد 40 ساله در وسط حیاط روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که برادر کوچکتر دست به قتل برادرش زده است.

ماموران در ادامه پی بردند که 2 برادر در طبقه اول خانه 2 اتاق دارد که در یکی از اتاق ها خواهر مقتول و اتاق دیگر قاتل زندگی می کند و در طبقه دوم مقتول همراه 2 برادر و مادر 70 ساله شان زندگی می کنند.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که آرش قصد درست کردن غذا در حیاط خانه را داشته که برادر کوچکتر به نام کیومرث به او اعتراض کرده و در این درگیری مرگبار آرش به قتل می رسد و کیومرث از خانه فرار می کند.

قتل برادر بخاطر آشپزی

کارآگاهان در ادامه خواهر آرش را هدف تحقیق قرار دادند و دختر جوان گفت: برادرم کیومرث در یکی از اتاق‌های طبقه اول زندگی می‌کرد و من هم در اتاق دیگری زندگی می‌کردم و 3 برادر دیگرم و مادرم در طبقه دوم زندگی می‌کردند، اما ما داخل حیاط اتاقکی داشتیم که داخل آن آشپزی می‌کردیم.

وی ادامه داد: برادرم آرش گاهی برای آشپزی به اتاق داخل حیاط می‌آمد که کیومرث همیشه اعتراض می‌کرد و می‌گفت شما باید در همان طبقه خودتان آشپزی کنید. آن‌ها همیشه سر این موضوع با هم اختلاف داشتند اما ما هرگز فکر نمی‌کردیم که برادرم روزی دست به چاقو ببرد و برادر بزرگتر خودش را به خاطر آشپزی به قتل برساند. لحظه حادثه آرش برای آشپزی به طبقه پایین آمد و به داخل اتاق داخل حیاط رفت که متوجه سر و صدای برادرم از داخل اتاق شدم که به او اعتراض می‌کرد. هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان کیومرث از پنجره خودش را به داخل حیاط انداخت و با آرش درگیر شد به سرعت خودم را داخل حیاط رساندم که دیدم کیومرث با چاقو ضربه‌ای به آرش زد و بعد هم فرار کرد. برادر بزرگترم خونین نقش بر زمین شد که با داد و فریاد درخواست کمک کردم، اما قبل از اینکه اورژانس برسد برادرم به‌خاطر شدت خونریزی فوت کرد.

قتل بخاطر ارثیه پدری

برادر آرش نیز در تحقیقات گفت: وقتی پدرم فوت کرد و این خانه را برای ما به ارث گذاشت اختلافات برادر بزرگترم با کیومرث که برادر کوچکم است، شروع شد.

کیومرث دوست داشت خانه ارثی را بفروشیم و هرکس سهم خود را بردارد و از یکدیگر جدا زندگی کنیم، اما برادر بزرگترم قبول نمی‌کرد و می‌گفت بهتر است خانه را نگه داریم و همگی در یک جا زندگی کنیم.

او معتقد بود که بهتر است فعلاً خانه را نفروشیم و همه با هم زندگی کنیم، چون مادرمان تنها می‌شد. به‌هر حال آن‌ها همیشه با هم به خاطر خانه ارثی مشاجره لفظی داشتند و گاهی با هم درگیر می‌شدند.

وی ادامه داد: در گیری آن‌ها سر ارث و میراث بود و آشپزی در آشپزخانه داخل حیاط هم بهانه‌ای شد که با هم درگیر شوند و این حادثه تلخ اتفاق بیفتد.

دستگیری جوان برادرکش

تحقیقات برای دستگیری کیومرث ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره 10 اطلاع پیدا کردند که پسر جوان به تهران بازگشته است و همین کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه کیوث را دستگیر کنند.

کیومرث پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: آرش همیشه در کارهای من دخالت می کرد و چون من در اتاق طبقه اول زندگی می کردم همیشه به اتاقم سرکشی می کرد و همین باعث اختلاف ما شده بود که در آن روز دوباره با هم درگیر شدیم و در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و دست به چاقو شدم.

وی افزود: پس از قتل به یکی از شهرهای جنوبی کشور رفتم و مدتی در آنجا بودم تا اینکه تصمیم گرفتم به تهران بازگردم و وقتی به تهران رسیدم دستگیر شدم.

بنا بر این گزارش، مادر کیومرث که تنها اولیای دم پرونده قتل خانوادگی است قبل از دستگیری فرزندش با حضور در دادسرای امور جنایی تهران پسرش را بخشید و رضایت داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث فرار جوان میدان خراسان پسر جوان مادر پیر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی مجری تلویزیون احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران طرفداران احسان علیخانی قیمت بازار آزاد فیلم گلشیفته فراهانی ازدواج حسن یزدانی داخل حیاط قتل برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، برای کاهش اتلاف انرژی از طریق پنجره‌ها، می‌توان از پنجره‌های دوجداره یا سه‌جداره، از مواد عایق‌بندی مناسب برای آب‌بندی و پرده‌های حرارتی یا فیلم‌های پنجره‌ای برای کنترل تابش خورشیدی استفاده کرد.

پنجره‌ها می‌توانند به چندین روش انرژی را هدر دهند:

جریان هوا: اگر پنجره‌ها به درستی آب‌بندی نشده باشند، هوای گرم یا سرد می‌تواند از درزها و شکاف‌ها خارج شود. این باعث می‌شود سیستم گرمایشی یا سرمایشی بیشتر کار کند تا دمای داخل خانه را ثابت نگه دارد.

رسانایی حرارتی: موادی که در ساخت پنجره‌ها استفاده می‌شوند، ممکن است رسانای حرارت باشند. به عنوان مثال، پنجره‌های تک‌جداره به راحتی حرارت را از داخل به خارج منتقل می‌کنند، باعث اتلاف انرژی می‌شوند.

تابش خورشیدی: در فصول گرم، تابش مستقیم خورشید از طریق پنجره‌ها می‌تواند باعث افزایش دمای داخل خانه شود، که نیاز به بیشتر استفاده از سیستم سرمایشی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

۱۲۶ میلیارد تومان برای حمایت از ۴۷ پروژه دیجیتال کشور

پل‌های حرارتی: قاب پنجره‌ها می‌تواند به عنوان پل حرارتی عمل کند، جایی که اختلاف دما بین داخل و خارج سبب انتقال حرارت می‌شود.

تراکم و یخ‌زدگی: در فصل سرد، رطوبت داخلی می‌تواند روی پنجره‌های سرد تراکم یابد یا حتی یخ بزند، که نه تنها دید را مختل می‌کند بلکه باعث اتلاف حرارتی نیز می‌شود.

کد خبر 840735 برچسب‌ها تابستان زمستان انرژی‌ تجدیدپذیر

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • روستای صخره‌ای میمند، مکانی اسرارآمیز
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟