Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:11:13 GMT

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۲۶۷

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی بنار عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد زیادی از همکاران با تجربه ما امسال، به کسوت بازنشستگی نائل آمدند و نیز افزایش تعداد دانش آموزان ورودی به منطقه و به تبع آن افزایش کلاس‌های موجود، تأمین دبیران مربوطه علیرغم پیش بینی در کمیته‌ی توسعه‌ی مدیریت منطقه، به یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه‌ی آموزش تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان و پشتیبانی صورت گرفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و همچنین با رایزنی‌های گسترده از مناطق همجوار جهت تعدیل نیروهای تخصصی و تبادل دوجانبه ی همکارانی که تمایل به جابجایی دارند، دغدغه کمبود معلم در اسلامشهر برطرف شده است.

رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از نیروهای جدید جذب شده، به مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تخصیص داده شد و خوشبختانه کلاس درس بدون معلم در این شهر نداریم.

بنار با بیان اینکه امیدوار هستیم با واکسیناسیون و پایان کرونا بتوانیم کلاس‌های درس را به طور کامل و حضوری دایر کنیم گفت: از همه دانش آموزان و والدین که تاکنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند می‌خواهیم هر چه زودتر اقدام کنند و همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 5331816

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش اسلامشهر ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه ایلام شیوع کرونا زلزله همدان زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش البرز و کمبود جدی نیروی انسانی

به گزارش جام جم البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به شعار سال از فعالان حوزه آموزش و پرورش خواست تا در جهت تحقق اهداف شعار جهش تولید با مشارکت مردم که راهبرد مقام معظم رهبری برای سال جدید است، ایده و طرح ارائه دهند.
وی با اشاره به مقام و منزلت معلم و ضرورت برنامه ریزی دقیق در راستای گرامیداشت هفته معلم در استان البرز افزود: جایگاه رفیع معلمان و تأثیر و حرمت این قشر فرهیخته با هیچ بیان و هدیه‌ای، قابل تقدیر نیست، بنابراین باید از هر چه در توان داریم در این زمینه استفاده کنیم.
عبداللهی مطرح کرد: با توجه به جمعیت بزرگ دانش آموزی و رشد روزافزون مهاجرت‌ها به این استان باید امکانات، چارت و منطقه‌های آموزشی و پرورشی متناسبی نیز وجود داشته باشد. شهرستان‌های تازه تأسیس همچون فردیس و چهارباغ باید اداره آموزش و پرورش مستقل داشته باشند، زیرا عدم وجود این امکانات موجبات نارضایتی خانواده‌ها را فراهم کرده است.
استاندار البرز اظهار کرد: در شهر‌های بزرگی همچون کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی باید اداره آموزش و پرورش مستقر شود. شهرستان‌های کرج و فردیس هر یک باید متناسب با تعداد مناطق شهری، مناطق آموزش و پرورش مستقل داشته باشند.
وی عنوان کرد: منابع انسانی ابزار و سرچشمه تمامی تحولات یک دستگاه محسوب می‌شود و نیرو‌های کارآمد در هر سازمانی می‌توانند عامل ترقی و پیشرفت آن سازمان باشند. سیستم آموزش و پرورش استان البرز با کمبود جدی نیروی انسانی از معلم و کادر اداری تا سرایدار و … مواجه است و باید وزارتخانه متبوع در این رابطه عنایت ویژه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان
  • مولدسازی در آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
  • استخدام بیش از یک‌هزار معلم جدید در خراسان جنوبی
  • آموزش و پرورش البرز و کمبود جدی نیروی انسانی
  • استان البرز با کمبود معلم مواجه است
  • آموزش و پرورش البرز با کمبود جدی نیروی انسانی مواجه است
  • البرز با کمبود جدی معلم مواجه است