Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مراسم مدیرعامل شرکت گفت: شرکت گل‌گهر بنا به موفقیت‌های چند سال گذشته جزو شرکت‌های سرآمد بورسی و صنعتی کشور است که این به خاطر تلاشی است که برای صنعت کشور انجام می دهید.

مهندس ایمان عتیقی افزود: بسیاری از اتفاقات خوبی که در منطقه گل‌گهر رخ داده، حاصل زحمات همه اجزای شرکت و منطقه و نیز افرادی است که در کف کارگاه‌ها و خط مقدم عملیات و اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یکی از آفات صنعت همواره پرداختن به حواشی و مسائل غیر مرتبط به حوزه کاری بوده که در این زمینه ما اجازه دخالت در امور فنی را به افراد غیر مرتبط در هر جایگاهی به هیچ عنوان نمی‌دهیم.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گل‌گهر نیز در این مراسم گفت: در سال جاری، توجه به توسعه سیستم‌ها در شرکت مورد تاکید مدیرعامل بود که سعی کردیم سیستم‌هایی نظیر نظام پیشنهادها، 5s، تعالی و... را در شرکت نهادینه کنیم.

مهندس سید محسن نبوی با بیان اینکه امسال موضوع تعالی سازمانی در دستور کار قرار گرفته، گفت: نهادینه شدن این سیستم‌ها در گرو همکاری و حمایت کارگران و کارکنان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت  گل‌گهر نیز در این آیین گفت: کارگران نمونه براساس داده‌هایی که از عملکرد افراد در نرم افزار سیمرغ استخراج می‌شود، انتخاب شده‌اند.

مهندس مجید علیدادی افزود: در همین راستا حتی ارزیابی خود افراد ملاک است که در کنار ارزیابی مافوق و ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرد که این روند در نهایت منجر به انتخاب کارگران نمونه می‌شود.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت گل‌گهر در سال ۱۳۹۹ و هم‌چنین برگزیدگان جشنواره نظام پیشنهادها در گل‌گهر تجلیل شد.

گفتنی است اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

پربیننده ترین آدرس اشتباه وزیر صمت؛ بیراهه تفکیک دلار از اقتصاد صادرات ۶۰میلیون دلاری فرش علیرغم پتانسیل یک میلیاردی / در تحریم هم مویرگی صادر کردیم و اوفک نفهمید حذف سهمیه بندی زنجیره فولاد / قیمت انرژی فولاد و پتروشیمی چه تغییری می‌کند؟ با آب معدنی چند ده هزار تومانی پز ندهید ارسال گزارش تخلفات ترخیص کالا‌های اساسی به قوه قضاییه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت گل گهر کارگران نمونه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد

امتداد - در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک ، با تقدیر از خدمات دکتر احمد سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین هلدینگ بهپویان هوشمند امید، دکتر محمدمحسن صدر به این سمت منصوب شد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل بانک و مدیران شرکت های تابعه هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید برگزار شد، با تجلیل از خدمات و تلاش های صادقانه دکتر سلمانی آرانی، گفت: ایشان طی سال ها فعالیت در بانک سپه منشا اقدامات بزرگ و موثری بودند و اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند، آثار ارزشمند و یادگارهای فراوانی از خود بر جای می گذارند.

مدیرعامل بانک سپه تلاش های دکتر سلمانی‌آرانی و همکارانشان را در فرآیند ادغام به ویژه در حوزه پیاده سازی بانکداری متمرکز (کربنکینگ) و مهاجرت سیستمی را ستودنی و مجاهدانه دانست و ابراز کرد: ایشان با تمام ظرفیت و انگیزه، هر چه در توان داشتند برای انجام ماموریت های بانک انجام دادند که قطعاً آثار و برکات این اقدامات مجاهدانه برای بانک سپه ماندگار است.

دکتر ابراهیمی در ادامه با معرفی دکتر محمدمحسن صدر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهپویان هوشمند امید، وی را فردی با اخلاص و پرتلاش عنوان کرد و گفت: دکتر صدر کارنامه درخشانی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه دارد که امید است با تعامل و هم افزایی با همکاران خود، ماموریت های بانک در این حوزه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در ادامه دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک نیز تعلق بالای سازمانی، مواجهه با کارهای بزرگ و همراهی را از ویژگی های بارز دکتر سلمانی آرانی بیان کرد و برای وی در ادامه مسیر شغلی و زندگی شخصی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

قائم مقام مدیرعامل بانک سپه، دکتر صدر مدیرعامل جدید هلدینگ بهپویان هوشمند امید را فردی با درایت و پرانرژی معرفی کرد و گفت: امیدواریم در آستانه یکصد سالگی بانک سپه و در دوره تثبیت و رشد شرکت بهپویان هوشمند امید، شاهد شکوفایی و تحول این مجموعه باشیم.

در پایان این مراسم، دکتر ابراهیمی با اهدای لوح سپاس به دکتر سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین شرکت بهپویان هوشمند امید، حکم مسئولیت دکتر صدر را به وی اهدا کرد. همچنین دکتر محمدعلی بخشی زاده نیز به سمت مدیر عامل شرکت امید بوم منصوب شد و حکم مسئولیت خود را از مدیرعامل بانک سپه دریافت کرد.

هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید متشکل از شش شرکت امید سیستم، امید پی، امید تِک، امید نت، امید بوم و شرکت هدایت هوشمند است و با برخورداری از سرمایه انسانی کارآمد و مجرب، بازوی فناوری اطلاعات بزرگ ترین بانک کشور به شمار می رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی