Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون وکلای مرکز گفت: اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مقابل مظاهر تظاهر به وکالت واکنش می‌دهد و فرقی ندارد که استارتاپ، موسسه یا فرد باشد، اقدام قانونی انجام می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کانون‌های وکلای دادگستری از استارتاپ‌های حقوقی حمایت می‌کند؟ گفت: قطعا کانون وکلا از استارتاپ‌هایی که در چارچوب قانون فعالیت کنند، حمایت میکند، ولی به همان اندازه با موسسات و استارتاپ‌هایی که خارج از چارچوب قانون فعالیت کنند و به سمت تظاهر به امر وکالت و مداخله در امر وکالت دادگستری بروند، مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظارت دقیق کانون وکلای دادگستری بر موسسات و استارتاپ‌های حقوقی برای حفظ سلامت نظام حقوقی و قضایی کشور است که این موسسات و استارتاپ‌ها مرکزی برای فعالیت‌های واسطه گری و وکالت‌های تضمینی و کارچاقکنی نشود.

مالکی در پاسخ به اینکه روز گذشته در برخی رسانه‌ها شکایت کانون وکلا از یک استارتاپ حقوقی به دلیل دخالت در امر وکالت مطرح شده است، گفت: اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مقابل مظاهر تظاهر به وکالت واکنش می‌دهد و فرقی ندارد که استارتاپ، موسسه یا فرد باشد، اقدام قانونی انجام می‌دهد.

خبرگزاری فارس روز گذشته از از شکایت کانون وکلای دادگستری مرکز از یکی از استارتاپ‌های حقوقی که تلاش دارد دسترسی مردم به وکلای دادگستری و خدمات حقوقی را تسهیل و حق‌الوکاله وکالت در پرونده‌های قضایی کاهش دهد، خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کانون وکلا استارتاپ جلیل مالکی استارتاپ حقوقی کانون وکلای دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شکست اسرائیل در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد که نتوانست کشورها را مجاب به صدور قطعنامه یا بیانیه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران به علت اقدام علیه رژیم صهیونیستی کند، اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» حق قانونی جمهوری اسلامی ایران بود و از آنجایی که ما از خودمان دفاع کردیم، اسرائیل موفق نشد که کشورها را وادار به صدور قطعنامه‌ای علیه ایران کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد، گفت: عملیات وعده صادق توان و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه را نشان داد. این عملیات کاملاً موفقیت آمیز، پیچیده و برخلاف تصور غربی‌ها بود، چرا که آنان تصور نمی‌کردند ایران از خاک خودش به اسرائیل پاسخ دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ایران بود. بهتر است که اسرائیل و هم پیمانانش دست از ماجراجویی و شیطنت علیه ایران بردارند، چرا که در غیر این صورت پاسخ ایران محکم‌تر و عملیات پیچیده‌تری را علیه آنان انجام خواهیم داد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نیست و کسانی که چنین ادعای غلطی را مطرح می‌کنند با ایران عناد دارند، تاکید کرد: کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس مراقب باشند و به این نکته توجه کنند که ایران دیگر رویارویی با اسرائیل را پذیرفته است، بنابراین هر کشوری که به نوعی با این رژیم مشارکت داشته باشد و پایگاه‌های خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد، قطعاً شریک اسرائیل تلقی می‌شود و به آنان هم پاسخی پشیمان کننده و سخت می‌دهیم.

مالکی اظهار کرد: توصیه ما به آمریکا و کشورهای اروپایی هم این است که واقع بینانه عمل کنند و با موضع‌گیری‌های نسنجیده خود باعث یک جنگ تمام عیار در منطقه نشوند.

کد خبر 6081152 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین