Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل عجیبی در تهران رخ داد. این قتل به خاطر طلب 150 میلیون تومانی رخ داد. قتل مرد 32 ساله در کارگاهی در غرب تهران رخ داد. قتل به خاطر اختلافات مالی مرد اتفاق افتاد. متهم صحنه قتل را بازسازی کرد. عامل قتل مرد از اولیای دم طلب بخشش کرد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال و نیم قبل به دنبال کشته شدن مرد ۳۲ ساله ای در کارگاهی در غرب تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می داد این مرد با ضربه های چاقو در کارگاهش کشته و دو خودرو او سرقت شده است .

ماموران پلیس به تحقیق پرداختند و دریافتند چند روزی بود یکی از دوستان بهروز به نام پیمان به کارگاه او آمده بود. اما همزمان با کشته شدن بهروز ،پیمان ناپدید شده است .

با افشای این ماجرا ماموران پلیس به ردیابی پیمان پرداختند و وی را در شمال کشور سوار بر یکی از خودروهای بهروز ردیابی و بازداشت کردند.

ماجرای قتل مرد 32 ساله در تهران چه بود؟

 پیمان که قصد فروش خودرو بهروز در شمال کشور را داشت به قتل او به خاطر اختلاف حساب مالی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

 برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان فرستاده شد.

 پیمان در حالی که از خود دفاع کرد که وکیل اولیای دم برای وی حکم قصاص خواست.

 وقتی پیمان ۳۲ سال در جایگاه متهم ایستاد گفت: من دو همسر و سه فرزند دارم و اهل چابهار هستم. من تولید ادویه در سیستان و بلوچستان دارم و میخواستم برند ادویه ام را ثبت کنم. اما چون مردم سیستان و بلوچستان فقیر هستند من نمی‌توانستم برند را آنجا ثبت کنم .به همین خاطر بیشتر اوقات به پاکستان و افغانستان می‌رفتم. من در همان سفرها عکس های رادیولوژی و سی تی اسکن را می خریدم و با خودم به تهران می آوردم و به بهروز که دوست قدیمی ام بود می دادم. او در کارگاهش عکس های رادیولوژی و سی تی اسکن را تجزیه می کرد و چون در آنها نقره وجود داشت آب آن  را استخراج کرده و به عنوان سوخت برای دستگاه های جوشکاری دریایی می فروخت .

این  متهم ادامه داد :من چند سال با پسر بهروز کار می کردم اما او ناگهانی فوت شد. به همین خاطر دو سالی بود که رابطه کاری ام با بهروز نزدیک‌تر شده بود و ۱۵۰ میلیون تومان از او طلب داشتم .چند بار با او تماس گرفتم و گفتم پولم را بدهد .اما آخرین بار مرا به کارگاهش دعوت کرد و گفت به تهران بروم  و در کارگاهش بمانم تا پول را با من تسویه کنم. من به کارگاه او رفته بودم و چند روزی را آنجا ماندم .آخرین بار که از او خواستم تا حساب مالی را تسویه کند عصبانی شد و فحاشی کرد.

او می‌گفت  چند روز است در کارگاه او مانده و مزاحمش شده ام.سر همین موضوع با هم بحث کردیم و به من فحش داد .من هم در یک لحظه کنترل اعصاب را از دست دادم و از خود بی خود شدم و  چاقویی را که در  در دست داشت و می‌خواست مرا با آن بزنند، از او گرفتم و ضربه ای به او زدم .

این متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: می دانم هر جرمی مجازاتی دارد .اما باور کنید اگر بهروز را نزده بودم شاید در آن درگیری کشته می‌شدم.من ناچار شدم او را بزنم.  من بعد از قتل همراه دو نفر از دوستانم دو خودرو بهروز را ا دردیدیم. یکی از آنها را در راه آهن تحویل دادم  تا به چابهار ببرند و با خودرو دیگر به شمال رفته بودم تا آن را بفروشم که دستگیر شدم .من از قتل بهروز پشیمانم و از وکیل اولیای دم  که در دادگاه حاضر است تقاضای بخشش دارم.

 با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل قتل مرد قتل در تهرانپارس قتل با اختلافات مالی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا احسان علیخانی احسان علیخانی مجری تلویزیون ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران طرفداران احسان علیخانی قیمت بازار آزاد فیلم گلشیفته فراهانی حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟

ارسال پیامک «ذخیره‌سازی آب» به مشترکان شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد.

به گزارش ایسنا، آن‌طور که وزارت نیرو اعلام کرده، واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. زیرا نصب و قرار دادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم