Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:28:19 GMT

آنتونیو کونته در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۶۳۰

آنتونیو کونته در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به نظر می رسد که مقصد بعدی آنتونیو کونته لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته فصل گذشته موفق شد به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد و با اینتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند.‌ با این حال سرمربی ایتالیایی در پایان فصل و به دلیل آنچه که مسائل مالی عنوان شد، تصمیم به جدایی از نراتزوری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تابستان اخیر شایعات زیادی در مورد کونته وجود داشت و حتی در مقطعی گفته شد که این سرمربی در آستانه برعهده گرفتن هدایت تاتنهام قرار گرفته است اما نهایتاً مذاکرات بین او و باشگاه انگلیسی به سرانجام نرسید تا این مربی در فصل جدید رقابت های فوتبال اروپا هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته باشد.

 

 

 

 

آنتونیو کونته اکنون به عنوان کارشناس لیگ قهرمانان اسکای اسپورتس فعالیت می‌کند اما گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که این سرمربی ایتالیایی بعد از پایان فصل جاری دوباره روی نیمکت یک تیم خواهد نشست.

 

بر اساس گزارش ها حضور آنتونیو کونته روی نیمکت یک تیم ایتالیایی تقریباً غیرممکن خواهد بود چرا که باشگاه های این کشور قادر به پرداخت حقوق این سرمربی و تامین خواسته های نقل و انتقالاتی او نیستند. همچنین این گزارش ها حکایت از آن دارد که مقصد بعدی کونته لیگ برتر انگلیس خواهد بود و حضور در نیوکاسل یا منچستریونایتد محتمل ترین گزینه برای او خواهد بود.

اینتر میلان نیوکاسل منچستر یونایتد آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان نیوکاسل منچستر یونایتد آنتونیو کونته آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • آرسنال به صدر بازگشت