Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شفقنا، الشرق الاوسط با اشاره به این موضوع همچنین نوشت: در دو ماه اخیر تماس هایی بدون واسطه بین ایران و مصر انجام شده است اما نمی توان آنها را سیاسی توصیف کرد زیرا در سطح کارشناسان و متخصصان مصری و ایران و اکتشافی بوده است.

این روزنامه با اشاره به اینکه تماس های میان کارشناسان مصری و ایران اکتشافی و همزمان با مذاکرات میان قاهره و آنکارا بوده است، افزود: قاهره به صورت تقریبا پیوسته و اعلام نشده، پیامی هایی را از تهران درباره تمایل به از سرگیری روابط فیمابین دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس نوشته روزنامه مذکور، این موضوع پس از آن صورت گرفت که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در سخنانی یادآور شد که پیشرفت رو به جلوی روابط بین قاهره و تهران به نفع منطقه است.

او همچنین گفته بود که توسعه این روابط با مذاکرات با عربستان سعودی در ارتباط است.

دو روز گذشته نیز «مسعود حسینیان» مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه ایران طی سخنانی گفته بود که کشورش در راستای بهبود روابط با مصر تلاش می کند و اینکه حل مشکلات میان ایران و عربستان می تواند روی این قضیه تاثیر داشته باشد.

کد خبر 633079 برچسب‌ها ایران و مصر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک

به گزارش همشهری آنلاین، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن که در نیویورک بسر می برد، طی تماس تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت؛ امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی بدنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد؛ اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

کد خبر 845576 برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
  • تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد