Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@12:20:05 GMT

داریو سرنا: روبرتو دزربی در سطح گواردیولا است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۶۹۲

داریو سرنا اسطوره و مدیر ورزشی شاختار دونتسک، روبرتو دزربی سرمربی این تیم را در سطح پپ گواردیولا می داند.

سرنا در مصاحبه با AS گفت:

دزربی انتخاب اول، دوم و سوم ما بود. سبک فوتبال تیم او باورنکردنی بوده و شبیه به تیکی تاکا است. دزربی در سطح گواردیولا است چراکه ایده های یکسانی با گواردیولا دارد. پپ در دسترس تیم هایی چون منچسترسیتی، بایرن مونیخ و بارسلونا است اما ما اینجا دزربی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جوان و جاه طلب است. پیشنهادات زیادی داشت اما شاختار دونتسک را انتخاب کرد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا

نبرد اساتید دنیای سرمربیگری در لیگ قهرمانان اروپا باز هم به سود آنچلوتی به پایان رسید.

طرفداری | سرمربی ایتالیایی رئال مادرید آمار فوق‌العاده‌ای مقابل پپ گواردیولا دارد.

به گزارش اسکواکا، کارلو آنچلوتی، تنها سرمربی دنیای فوتبال است که در سه فصل جداگانه پپ گواردیولا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند. در دنیای فوتبال، مربیان بزرگی هستند که با عملکردهایشان در تاریخ این ورزش جاودانه شده‌اند. کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا دو نمونه از این مربیان برجسته هستند که هر دو سابقه‌ای درخشان و افتخارات متعددی در کارنامه خود دارند. با این حال، در لیگ قهرمانان اروپا، کفه ترازو به سود سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی سنگینی می‌کند و او موفق شده در سه دوره مختلف، دست گواردیولا را از لیگ قهرمانان اروپا کوتاه کند.

حذف پپ گواردیولا به دست آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ رخ داده است.

سال ۲۰۱۴: در مرحله نیمه‌نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی موفق شد بایرن مونیخ را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست دهد. رئال مادرید در نهایت در آن سال قهرمان اروپا شد.

سال ۲۰۲۲: بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی منچسترسیتی را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست داد. رئال مادرید در نهایت در آن سال نیز قهرمان اروپا شد.

سال ۲۰۲۴: در مرحله یک‌چهارم نهایی، رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی منچسترسیتی را که گواردیولا هدایت آن را بر عهده داشت، شکست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی بود.

گفتنی است که تیم‌های پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی تاکنون 8 بار و در 4 دوره لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که همانطور که گفته شد در 3 از 4 دوره این آنچلوتی بود که سرمربی مشهور منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. پپ گواردیولا هم تنها یکبار و در فصل 23-2022 موفق به حذف رئال مادرید و آنچلوتی شد و در همان سال هم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وقتی همدلی رئالی ها بر تاکتیک های پپ گواردیولا پیروز شد / ویدیو فان
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد