Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمد مهدی ترابیان رئیس شورای اجرایی خانه احزاب کردستان به همراه تعدادی از اعضاء شورا در دیدار با سردارعلی آزادی فرمانده انتظامی کردستان، با تبریک ماه ربیع‌الا‌ول و هفته ناجا به کلیه کارکنان زحمتکش این نیرو اظهار داشت: امروز ما اعضاء شورای اجرایی خانه احزاب استان برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه نظم و امنیت گرد هم آمده‌ایم که این زحمات برکسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابیان افزود: امنیت موجود در استان حاصل تلاش‌های بی وقفه متولیان امنیت به ویژه کارکنان انتظامی در استان بوده که برای آرامش مردم از جان خود می‌گذارند.

او با بیان اینکه دامنه ماموریت کارکنان نیروی انتظامی گسترده است، تصریح کرد: مردم شاهد زحمات شبانه روزی پلیس هستند که ماموریت‌های خود را با اقتدار و ایجاد احساس امنیت روانی برای شهروندان انجام می‌دهند که این مهم قابل تقدیر است.

رئیس شورای اجرایی خانه احزاب استان با بیان اینکه پلیس در کنار مردم است، خاطر نشان کرد: اعضای این شورا همواره در خدمت پلیس بوده و قدردان مجاهدت‌های پلیس استان در داخل شهر‌ها و مرز‌ها هستیم.

کشف ۹۵ درصدی جرایم سایبری در کردستان

در این دیدار فرمانده انتظامی کردستان با بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انتظامی استان پرداخت و اظهار داشت: در6 ماهه اول امسال، کشفیات جرایم در فضای مجازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کردستان، ۳۶ درصد افزایش یافته است، اما ۹۵ درصد این جرائم منجر به کشف شده است.

سردار آزادی بیشترین جرائم در فضای مجازی و سایبری استان را مربوط به مسائل مالی اعلام کرد و افزود: از شهروندان درخواست می‌کنیم با هوشیاری بیشتری در فضای مجازی فعالیت داشته باشند و فریب افراد سودجو را نخورند.

او با بیان اینکه در راستای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، خاطر نشان کرد: در سال جاری ۹۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که بیشترین درصد مربوط به تریاک می‌باشد.

فرمانده انتظامی کردستان ارزش کشفیات کالا‌های مکشوفه قاچاق در ۶ ماهه نخست سال‌جاری در استان را بالغ بر ۲۷۱ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۳۹ میلیارد تومان بوده که ۱۰۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار آزادی در پایان با بیان اینکه پلیس، خدمت به مردم را به عنوان افتخار می‌داند، خاطرنشان کرد: در راستای امنیت و آسایش شهروندان از هیچ تلاش و کوشی دریغ نخواهیم کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با برهم زدگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماموران پلیس کردستان هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، سردار  سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی استان خوزستان به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در مسجد زین العابدین (ع) منطقه حصیر آباد به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی می‌کند.

این دیدار مردمی فردا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 شهروندان اهوازی می‌توانند برای اخذ نوبت جهت دیدار حضوری با فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور