Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : کار واکسیناسیون در مراکز توانبخشی زیرمجموعه اداره کل بهزیستی استان با همکاری مرکز بهداشت در حال انجام است.

او گفت : در راستای اجرای برنامه واکسیناسیون برای گروه‌های هدف اداره کل بهزیستی بیش از ۵ هزار دُز واکسن برای مراکز سالمندان، معلولان ذهنی و جسمی و بیماران روان و همچنین مراکز حوزه اجتماعی و اوراژنس اجتماعی تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، از فعال بودن تیم سیار واکسیناسیون برای گروه‌های آسیب‌پذیر خبر داد و افزود: یک تیم سیار واکسیناسیون کرونا در راستای ارائه خدمت به گروه‌های آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده این اداره کل به خصوص بیماران ضایع نخاعی، که امکان حضور در مراکز برای تزریق واکسن را ندارند، تشکیل شده است.

او افزود: واکسیناسیون برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال هم در بیش از هشت مرکز توانبخشی در حال انجام است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه مددجویان بهزیستی اورژانس اجتماعی کل بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد

سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردکان گفت: بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای پرنده آبچر است از راسته پلیکان‌سانان، خانواده حواصیلان. ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است. 

موسوی ادامه داد: بعد از بررسی و معاینه اولیه با توجه به شرایط گونه و آسیب جدی به بال برای درمان به دامپزشک ارجاع داده شد. 

او افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده حیات وحش آسیب دیده و حتی تلف شده موارد را به تلفن گویا ۱۵۴۰ و یا همکاران این اداره اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • فرمانده سابق سنتکام: در برابر ایران آسیب‌پذیر هستیم
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهو‌ها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهوها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است