Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمين قاضی عسگر رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان تمسك به قرآن كريم، دفاع از سنت نبوي و تمسك به اهل بيت(ع) را از راه هاي رسيدن به وحدت ميان امت اسلامي برشمردند.

قاضي عسگر تأکید کرد: توجه به قضاياي مشترك ميان امت اسلامي و اهانت نكردن به مقدسات ديگر مذاهب از راه هاي مهم ديگر جهت رسيدن به وحدت ميان امت اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی حماس در ادامه  ضمن تحیت به روح امام خمینی(ره)  و درود به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از تمام کسانی که برای وحدت تلاش می کنند، قدردانی کرد و اظهار داشت: وحدت وظیفه شرعی است و در قرآن و سنت بر آن تاکید شده است.

وی تصریح کرد: سالهاست در مقابل فتنه های تکفیری ایستادگی می کنیم، البته باید گفت، برخی از خود اسلام به فتنه ها دامن می‌زنند؛ امروز در براندازی فتنه ها موفق بودیم اما دشمن دست از تلاش برنداشته است و نا امید نمی‌شود؛ لذا ماهم نباید نا امید شویم و ایستادگی کنیم.

حمدان با بیان اینکه ثبات در مقابل ستمگران نیازمند مقاومت است، گفت: ما به خاطر صدق و اخلاص و حمایت های ایران در این زمینه بسیار موفق بوده ایم.

عضو دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه سود ما در وحدت است نه تفرقه؛ تاکید کرد: باید فرهنگ وحدت را گسترش دهیم و در مقابل انحراف فکری بایستیم و جوانان خود را نسبت به مسائل و توطئه های موجود آگاه کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مساله فلسطین را  همه امت به عنوان قضیه اصلی قبول دارند و میتوانند آن را به عنوان وحدت قرار دهند.

در حال تکمیل..

منبع: تقریب

کلیدواژه: کنفرانس1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نشست کابینه جنگ اسرائیل

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پنجمین نشست خود را درباره ایران به پایان رساند.

به گزارش مشرق، نشست روز سه‌شنبه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه ایران به مواضع نظامی این رژیم به پایان رسید.

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان این خبر را داد و به جزئیات این نشست اشاره‌ای نکرد.

این نشست که از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی آغاز شده بود، پنجمین دور از نشست‌های کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از حمله تلافی‌جویانه ایران بود.

سی‌ان‌ان نوشته رهبران منطقه‌ای و همچنین متحدان و شرکای تل‌آویو خواستار خویشتن‌داری رژیم صهیونیستی شده‌اند.

امروز نیز شبکه ان‌بی‌سی خبر داده بود انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است.

«سرلشکر محمد باقری» رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هشدار داده «چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و جای دیگری انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد».

دیگر خبرها

  • طهماسبی: دفاع بازدارنده و پیشگیرانه نه تنها حق بلکه یک وظیفه است
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • پایان نشست کابینه جنگ اسرائیل