Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجه الاسلام و المسلمین روح الله مختاری عصر سه شنبه در دیدار با مسوولان بسیج رسانه استان البرز افزود: هیچ مجموعه‌ای نمی تواند بدون همکاری رسانه ها کاری را پیش ببرد و به سرانجام برساند و از دوران گذشته تا کنون نظام ها و مجموعه های گوناگون از ظرفیت رسانه ها به نفع اهداف حق یا متاسفانه باطل خود استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر مدیریت صحیح جریان انقلابی در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کردند ولی متاسفانه ما جدی نمی گیریم، اظهار داشت:  امسال نیز ایشان در سخنرانی اربعین در بین جوانان و دانشجویان به بحث جهاد و تبیین پرداختند که باید به این سخنان توجه ویژه شود.

وی گفت: بخشی از اجرای بحث تبیین، کار رسانه ای است، یعنی تولید محتوا با موضوعات خوب و به روز  ولی حلقه مفقوده جدی ما بعد از تولید، رساندن این موضوعات و محتواهای مناسب به دست مخاطب است.

امام جمعه ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه حوزه رسانه‌ی جریان انقلاب باید ورود جدی در این عرصه داشته باشد و از همه‌ی ظرفیت های در اختیارش به نحو صحیح استفاده کند، بیان داشت: ظرفیت های رسانه‌ای خوبی در سطح شهرستان وجود دارد که باید با تعامل صحیح و سعه صدر آن ها را جذب و با یافتن نقاط فکری و دغدغه های مشترک در خصوص مشکلات و به خصوص آسیب های اجتماعی از آنان و فضای گسترده‌ی مخاطبانشان استفاده کرد.

مختاری اظهار امیدواری کرد که تجمیع خوبی از گرایش ها و سلایق مختلف در جهت فعالیت های مثبت و رسانه ای انجام گیرد ضمن اینکه مجموعه دفتر امام جمعه شهرستان نیز همیشه با تمام قوا در اختیار پیشبرد اهداف بسیج رسانه در سطح شهرستان ساوجبلاغ می باشد.

رییس بسیج رسانه استان البرز نیز در این دیدار ضمن اشاره کوتاهی به برنامه ها و فعالیت های انجام شده بسیج رسانه در سطح  استان، گفت: امروزه بحث اخلاق، سواد رسانه و گفتمان انقلاب اسلامی از ضرورت های قابل توجه در جامعه‌ی رسانه ای است.

سید محمدرضا موسوی زاده افزود: بسیج رسانه از دو شاخه‌ی مهم بسیج و رسانه تشکیل و ترکیب شده است که اقدام مهم آن تشکیل جبهه واحد «رسانه انقلابی» است.

وی اظهار داشت: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری و لزوم ایجاد امید در مردم، با رسانه ای کردن خدمات خوب مسوولان و آشکارسازی جریان خادمین انقلاب، تحقق دولت اسلامی و انجام نقدهای تخصصی و مصلحانه می توان یک فضای انقلابی و سالم ایجاد کرد.
 

برچسب‌ها ساوجبلاغ مقام معظم رهبری رسانه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ مقام معظم رهبری رسانه ساوجبلاغ مقام معظم رهبری رسانه استان البرز بسیج رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار عباس ذاکریان فرماندار قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت:در جریان انتخابات دشمن به دنبال این بود که مردم را ناامید و دلسرد کند.

وی با بیان اینکه دولت برای اصلاح امور به دنبال کار بنیادین و حساب شده است، گفت: اگر شتاب‌زده عمل شود ممکن است نتیجه عکس داشته باشد؛ بنابراین یکی از کار‌های ارزشمند این دولت این است که پایه‌های اقتصاد را تقویت می‌کند و تلاش می‌کند آنچه رهبر معظم انقلاب می‌خواهند را عملی کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کشور ما یک کشور معنوی، دینی و معتقد به خدا و مبدأ غیب است، گفت: بشر به معنویت احتیاج دارد و تنها کشوری که استوار و حساب شده و با رهبری شایسته و مردمی عزیز با تکیه بر آموزه‌های معنوی و دینی حرکت می‌کند ایران است و باید این را قدر دانست و آسیب‌هایی که از گذشته وجود داشته را تکرار نکنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید احساس کنند اگر کسی می‌خواهد کار کند در کشور جا دارد و از و استقبال می‌شود، گفت: اگر کسی توان و عرضه کار دارد باید از او استفاده شود و این باعث می‌شود که مردم به‌نظام دلگرم شوند.

آیت الله سعیدی هدف دشمن را دوقطبی‌سازی جامعه دانست و افزود: اگر ما با اتحاد و انسجام و جذب حداکثری کار کنیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ولی اگر این‌گونه نباشیم دشمن با شایعه‌سازی و بازی‌کردن با آبروی افراد هر غلطی می‌تواند بکند.

وی با اشاره به حضور ۳ و نیم میلیونی مردم در جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران گفت: وقتی مردم پای‌کار بیایند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود؛ بنابراین باید این پیوند برادری و پای‌کار انقلاب بودن مردم را حفظ کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم ما ولایی و متدین هستند، گفت: گمان نکنید مردمی که در انتخابات شرکت کردند مشکل ندارند بلکه مردم وقتی دیدند رهبرشان از آنها می‌خواهد حضور مسئولانه داشته باشند در صحنه حاضر شدند و ما باید با رفتار، برنامه‌ها و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنیم.

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • رسانه بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر میگذارد
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • پاسخ به ادعای تکراری دولت رئیسی و یک پیشنهاد
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)
  • ببینید | رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد
  • رهبر معظم انقلاب: امروز تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن، بیشتر از موشک و پهپاد است