Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ارجمندنژاد مدیر کل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی و نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت امشب ۲۷ مهرماه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی موضوع تامین مالی تولید و تسهیلات بانکی به نام تولید و به کام متقلبان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از چالش‌هایی است که همواره واحد‌های تولیدی در عمق مسائل و مشکلاتشان با آن مواجه هستند گفت: تامین مالی همیشه جزء موضوعات اول است بیش از ۵۰ درصد مسائل و مشکلات عنوان شده در مراجع مختلف که به مسائل واحد‌های تولیدی رسیدگی می‌کنند مربوط به تامین مالی واحد‌های تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه مجموع ارزش تولیدات کشور در سال ۹۹ حدود ۲۳۰۰ هزارمیلیارد تومان کشور برآورد می‌شود لذا حدود ۶۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز داریم که لازم است از طرق مختلف در قالب سرمایه در تامین گردش تامین شود افزود: سال گذشته سرمایه در گردش تولید شده در حوزه صنعت حدود ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بود، بر اساس گزارشات حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار میلیارد کمبود تسهیلات داریم.

نیازی تصریح کرد : سهم بانک ها در تامین مالی تولید حدود ۳۰ درصد طبق قانون برنامه ششم که مصوبه مجلس شورای اسلامی است که این سهم را در پایان برنامه ششم باید به ۴۰ درصد برسانیم و نظام بانکی باید سهم خود را به ۴۰ درصد برساند. الان بر اساس مبانی قانونی ۱۰ درصد کسری منابع قانونی داریم بنابراین تعطیلی واحد‌ها کاهش اشتغال تبعات عینی و عملی کسری تامین مالی است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی تامین مالی تسهیلات بانکی تامین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان