Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:48:08 GMT

سعید محمد فردا به گیلان می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۱۶۰

سعید محمد فردا به گیلان می‌آید

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید محمد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در سفری ۲ روزه فردا به استان گیلان می‌آید.

حضور در گلزار شهدای رشت، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، دیدار با استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس، بازدید از راه آهن رشت – کاسپین، بازدید از مسیر انتقال راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی، بازدید از اسکله بندری کاسپین، بازدید از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی منطقه آزاد انزلی از برنامه روز اول سفر او به گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور عملیات اجرایی شعرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتخاب سعید محمد به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد مناطق آزاد با برنامه مدون به ریل اصلی باز می گردند

همچنین بازدید از ۲ مجموعه تولیدی شمش و فولاد و بازدید از مجموعه در حال ساخت تفریحی و گردشگری پارک آبی و حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر محمد به گیلان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق آزاد سفر استانی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد

نخستین نشست معتمدین و نمایندگان سمن‌های محلات شهر تهران با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و سید احمد علوی عضو و رئیس ستاد سمن های شهر تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران در باب الرضای پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،نخستین نشست هم اندیشی معتمدین و نمایندگان سمن های محلات شهر تهران با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در این منطقه برگزار و معتمدین و نمایندگان سمن های محلات ۱۹ گانه منطقه ۱۵ درخواست ها و نیازهای محلات خود را در زمینه های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و نگهداشت بیان کردند.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در این نشست ضمن تقدیر از حضور و نقش ارزشمند معتمدین در شناسایی نیازها و موضوعات قابل پیگیری در محلات گفت: دغدغه و مطالبات شهروندان در موصوبات بازدید میدانی سال گذشته پیگیری شد .

او با اشاره به ۵۶۴ مصوبه بازدید محلات ۱۹ گانه منطقه افزود: بیش از ۷۰ درصد این مصوبات تحقق یافت و پروژه‌های متنوعی در حوزه های خدمات شهری، فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک انجام و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، مابقی نیز در دست اقدام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه از دور سوم بازدید های محلات طی هفته آتی خبر داد و گفت: ما با حساسیت و دغدغه مندی لازم و با به کار گرفتن همه پتانسیل های موجود تلاش خواهیم کرد تا ضمن اجرای قوانین شهری، زمینه های ارتقای سطح خدمات را برای شهروندان در محیط های عمومی فراهم کنیم.

شیری درادامه به دستاوردهای منطقه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب رتبه نخست شهر تهران به لحاظ بهسازی معابر با پخش بیش از ۱۰۱ هزار تن آسفالت، رتبه نخست میان مناطق ۲۲ گانه با صدور ۱۵۰۰ پروانه ساختمانی و نوسازی هزار و ۲۰۰ پلاک در بافت فرسوده، مشارکت بینظیر شهروندان باب الرضای تهران در بزرگترین نظرسنجی مردمی پایتخت با ۱۴۰ هزار رای مردمی و کسب رتبه اول تهران به لحاظ مشارکت شهروندان در میان سایر مناطق از جمله دستاور‌های مدیریت شهری منطقه است که با حمایت شهردار محترم تهران ، اعضای شورای شهر و تلاش همکارانم محقق شد.

مشارکت مردم در مدیریت شهری را مجدانه‌تر پیگیری می‌کنیم

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست ضمن تقدیر از روحیه مشارکتی و استقبال و پیگیری شهردار منطقه در برگزاری این جلسه گفت: این نخستین نشست با معتمدین و نمایندگان سمن های محلات شهر تهران است که در منطقه ۱۵ برگزار می شود و نقطه عطفی است برای برگزاری این دست از جلسات در سایر مناطق شهر تهران است.

او تاکید کرد که مشارکت در سطح محلات باید به صورت قانونمند عملیاتی و اجرایی شود تا بتوانیم گروه های مختلف مردمی را در اداره شهر بهتر و بیشتر دخیل کنیم چرا که اکثر معتمدین محلات همان شورایاران سابق هستند که ۲۰ سال است این سرمایه اجتماعی در کنار مدیریت شهری در دوره های مختلف حضور داشته است.

علوی افزود: نهادهای فعال و اثرگذار در محلات باید دور هم جمع شوند تا برای محله تصمیم بگیرند‌. بخشی از هئیت امنای محلات را نمایندگان سازمان و ارگان‌های حاضر در محلات و بخش دیگر را معتمدین محلات که از سوی شورای شهر انتخاب می‌شوند، تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران همچنین در این نشست از سایر ارگان ها و نهادها خواست تا در بودجه ریزی و مدیریت برخی از امور به توانمندی و قابلیت های هیات امنای محلات اعتماد کنند.

علوی تاکید کرد: معتمدین محلات چشم ناظر شورای اسلامی شهر تهران در محلات هستند.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران در پایان از ادامه دار بودم نشست با معتمدین محلات و نمایندگان سمن ها در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

همچنین بازدید از بوستان آزادگان، کوشک امیرسلیمانی، زندان هارون الرشید، دیدار مردی در آستان سید ملک خاتون(س) و دیدار با خانواده معظم شهید « مجید غلامی» از دیگر برنامه های سید احمد علوی رئیس ستاد سمن های شهر تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران در باب الرضای تهران بود.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • آب سد سفیدرود ۱۵ اردیبهشت ماه رهاسازی می شود
  • پای باران بهاری از عصر فردا به گیلان باز می‌شود
  • رهای سازی آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت
  • رهای سازی آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رقابت های کورس سوارکاری بهاره گیلان در انزلی
  • مسابقات کورس سوارکاری گیلان در انزلی + عکس