Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امامی امام جمعه شهرستان مهاباد، خدرلو فرماندار شهرستان مهاباد و محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی مشترک سالروز میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت «محمد مصطفی (ص)» و امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام؛ دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره‌مند ساخت.

اینجانبان فرار رسیدن سالروز میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته مبارک وحدت را به مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و مردم مؤمن شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم مسلمین جهان با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر و عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی طی نماید.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت میلاد پیامبر ربیع الاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت

امام جمعه قم، گفت: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولان استان اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیرگذارند، ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه امروز در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین شهرداری، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در مدت سال‌های اخیر به واسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.

وی افزود: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولان بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده‌، اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیرگذارند، ایجاد شود، چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم عنوان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود، لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی (علیه السلام) پرداخت و اظهار داشت: امام مجتبی (علیه السلام) می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد، چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

در ابتدای این جلسه، سیدمرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتکار مسئولان در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • پخت ۵ تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • فیلم I افطاری بزرگ 6 کیلومتری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر