Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@19:25:26 GMT

گواردیولای بی‌رحم!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۲۵۴

گواردیولای بی‌رحم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان گواردیولا در بازی امشب خود در لیگ قهرمانان برابر بلژیک، به بردی پر گل دست پیدا کردند.

پیروزی ۵-۱ مقابل بروخه نوزدهمین دیداری بود که تیم‌های تحت هدایت پپ گواردیولا موفق می‌شوند در یک دیدار از لیگ قهرمانان اروپا، حداقل ۵ بار دروازه رقیب را باز کنند. سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر در ۸ بازی از این رقابت‌ها چنین آماری را به ثبت رسانده‌اند و از این حیث نزدیک‌ترین آمار را به آقای نابغه به ثبت رسانده‌اند!

همچنین از زمانی که پپ هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته، این تیم در  ۴۰ بازی مختلف (تمامی رقابت‌ها) حداقل ۵ بار دروازه حریف را باز کرده‌ است، لیورپول (۲۱ بازی) و تاتنهام (۱۹ بازی) نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های سیتی در بین تیم‌های انگلیسی به شمار می‌روند که مجموعا با آمار سیتی برابری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دنی آلوز سال‌ها پیش و پس از پیروزی پر گل بارسلونا مقابل رئال‌مادرید اعلام کرده بود پپ از بازیکنانش می‌خواهد برای احترام به رقبا، تا دقیقه ۹۰ برای گلزنی تلاش کنند!

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1565402

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان اورتون بود. آبی‌ها درنهایت با درخشش دوباره و پوکر کول پالمر موفق شدند با پیروزی‌ای پرگل به مصاف منچستر سیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی بروند.

ویدئو: 330092

آبی‌ها بازی را خوب شروع کردند. پس از چند دقیقه مالکیت توپ و مدیریت بازی، و خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه ۱۳ روی حرکت عالی پالمر، جکسون در پشت محوطه صاحب توپ شد. او سپس توپ را به پالمر در لبه محوطه برگرداند و این بازیکن با شوتی زیبا به گوشه دروازه توانست بازی را ۱-۰ کند.

پنج دقیقه بعد پالمر اختلاف را دو برابر کرد. مودریک در سمت چپ محوطه به توپ رسید و آن را مقابل دروازه فرستاد. جایی که جکسون شوت‌زنی کرد اما پیکفورد توپ را دفع کرد و در ادامه پالمر روی ریباند با ضربه سر دروازه خالی را باز کرد.

در ادامه بازی آرام شد و چلسی با اینکه مالکیت را در اختیار داشت اما نتوانست دروازه اورتون را تهدید کند تا اینکه در دقیقه ۲۹ پیکفورد که از دروازه خارج شده بود توپ را لو داد و پالمر کمی جلوتر از دایره وسط زمین، اقدام به شوت‌زنی کرد و موفق شد بازی را ۳-۰ و هت‌تریکش را کامل کند.

در ادامه نیمه اول اورتون کمی جلوتر رفت و چند موقعیت ناقص را هم بر روی دروازه چلسی خلق کرد اما هیچکدام ثمری نداشتند. در دقیقه ۳۵ بتو با ضربه سر دروازه پتروویچ را باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

در دقیقه ۴۴ ارسال کوکوریا به روی دروازه را جکسون به زیبایی استپ کرد و با شوتی فوق‌العاده به گوشه سمت چپ، گل چهارم را هم به ثمر رساند.

در نیمه دوم هم چلسی کاملا بازی را در اختیار داشت، با این حال اورتون که نمی‌خواست بیشتر از این گل بخورد، به خوبی از دروازه‌اش محافظت کرد. اولین موقعیت نیمه دوم در دقیقه ۵۹ شکل گرفت. جایی که شوت جکسون را پیکفورد به زیبایی گرفت.

دو دقیقه بعد روی یکی از حملات چلسی، نونی مادوئکه با تکل بازیکن حریف در محوطه جریمه مواجه شد و همین باعث شد که داور اعلام پنالتی کند. پس از درگیری عجیبی بین بازیکنان چلسی بر سر زدن پنالتی، بالاخره در دقیقه ۶۴ پالمر پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه را برای بار پنجم باز کند.

در دقیقه ۶۷ شوت نه‌چندان خوب بتو با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی بیرون رفت.

در حدود بیست دقیقه پایانی بازی چلسی بازی را مدیریت کرد و توپ دیگری از خط دروازه اورتون گذر نکرد تا اینکه در دقیقه ۹۰ ضربه چیلول از سمت چپ را پیکفورد دفع کرد و آلفی گیلکریست روی ریباند بازی را ۶-۰ کرد.

درنهایت بازی با نتیجه ۶-۰ خاتمه یافت و چلسی با کسب این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و به رده نهم رسید.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی