Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن جلیلی مدیر پروژه واکسن کوو ایران برکت اظهار کرد: بیش از ٨.۵ میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت داده ایم و ١٧ میلیون دوز هم تولید شده است و بعد از روند قانونی تحویل وزارت بهداشت خواهد شد و به تدریج میزان تولید و تحویل واکسن‌ها افزایش پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر پروژه واکسن کوو ایران برکت ادامه داد: از یک ماه قبل دستورالعمل تزریق واکسن به نوجوانان ١٢ تا ١٨ سال به وزارت بهداشت ارائه شده است و به محض اینکه مجوز لازم از سوی وزارت بهداشت صادر شود داوطلب گیری صورت می گیرد.

جلیلی درباره اثربخشی واکسن در برابر سوی دلتا گفت: واکسن برکت علیه سوی دلتا بسیار موثر بوده است و مقاله‌ای در این زمینه آماده ارسال به یکی از ژورنال های بین المللی است.

 مدیر پروژه واکسن کوو ایران برکت بیان کرد: ما این پتانسیل را داریم تا با تغییر واریانت ویروس در مدت ٢ ماه واکسن را تغییر دهیم تا آماده مقابله با واریانت جدید ویروس شود اما هنوز نیازی برای تغییر ویروس نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا واکسن برکت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر گروه پزشکی ترکیه به کابل

وزارت صحت عامه طالبان اعلام کرد گروهی از پزشکان کشور ترکیه برای انجام عملیات رایگان یورولوژی کودکان در شفاخانه اتاترک به کابل آمده اند. 

مولوی عبدالولی حقانی معین خدمات صحی وزارت صحت‌عامه طالبان از همکاری دکتران کشور ترکیه به خاطر اجرای جراحی برای کودکان تشکر و قدردانی نموده و گفت: "ما همه مسلمان هستیم و به همه مسلمانان خدمت صادقانه می‌کنیم مخصوصاً کودکان که در اسلام به آن اهمیت خاصی داده شده است."

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه طالبان افزود کودکان امروز آینده سازان فردای کشورند و این یکی از مکلفیت های ماست تا خدمات صحی بهتر و با کیفیت را برای کودکان و همه مردم کشور ارائه نمایم که تلاش ها در این راستا ادامه دارد.

 تیم دکتران کشور ترکیه علاوه بر اجرای عملیات های اختلاطی یورولوژی نزد اطفال، دکتران افغانستانی را نیز در این بخش آموزش می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفر گروه پزشکی ترکیه به کابل
  • حضور آیت‌الله رئیسی در استان سمنان مایه برکت بود
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند