Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:32:27 GMT

آژاکس 4-0 دورتموند: پسران بی‌رحم تن‌هاخ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۳۵۸

آژاکس در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-0 دورتموند را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که در دو دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ به پیروزی رسیده بودند، امشب برای تعیین صدرنشین دور رفت مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت این تیم هلندی بود که توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها 11 دقیقه طول کشید که قفل دروازه دورتموند باز شود. روی یک ضربه آزاد از سمت چپ محوطه جریمه میهمان بود که ارسال دوشان تادیچ با ضربه سر مارکو رویس وارد دروازه دورتموند شد تا یک گل به خودی شکل بگیرد.

 

 

حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. پشت محوطه جریمه بود که سماجت سباستین هالر یک موقعیت خوب نصیب دنی بلیند کرد و او هم با یک شوت سر ضرب توپ را به گوشه دروازه دورتموند فرستاد.

برتری ها آژاکس ادامه داشت و این تیم می توانست در همان نیمه اول به گل های بعدی برسد و حتی یک بار تیر دروازه دورتموند را به لرزه درآوردند اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اژاکس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57 به گل سوم رسید. آنتونی که با دخالت هالر درون محوطه جریمه دورتموند صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

اما این هم پایان کار نبود و حملات آژاکس در دقیقه 74 به گل چهارم منجر شد. این بار دنی بلینند در نقش گل‌ساز ظاهر شد و ارسال او به دهانه دروازه را هالر با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا شب خوبش را با یک گل تکمیل کند.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا آژاکس با 9 امتیاز از 3 بازی، صدرنشین شود و دورتموند با همان 6 امتیاز، در رتبه دوم جای بگیرد.

آژاکس بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر بایرن مونیخ، لیگ برتر تنها امید توپچی‌ها برای کسب جام در این فصل است. آنها امشب با شکست ولورهمپتون به صدر رفتند و حالا باید امیدوار باشند که منچستر سیتی در دیدار پنجشنبه مقابل برایتون متوقف شود.

بازی آرام و بدون موقعیت شروع شد. آرسنالی‌ها که چهارشنبه‌شب دیدار سختی را پشت سر گذاشته بودند سوار بازی بودند اما به دلیل خستگی در خلق موقعیت ناکام بودند.

ویدئو: 330569

در دقیقه ۱۹ بالاخره توپچی‌ها موفق به ایجاد فرصتی جدی شدند. جایی که ضربه چکشی رایس روی پاس تروسارد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت دوباره بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۳۰ شوت خطرناک گومز می‌توانست تبدیل به گل شود اما رایا با واکنشی عالی مانع از آن شد.

پس از ۱۵ دقیقه که توپ در میانه میدان در جریان بود، در دقیقه ۴۵ آرسنال توانست به گل برسد. تروسارد کمی جلوتر از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فوق‌العاده دروازه ولوز را باز کرد تا آرسنال برنده به رختکن برود.

در دقیقه ۵۰ تروسارد یک بار دیگر هم فرصت گلزنی پیدا کرد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد اودگارد توپ را به درون محوطه سانتر کرد و هاورتز می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما مدافع ولوز به خوبی توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی به‌صورت کامل آرام شد و شاهد خلق هیچ موقعیتی در بازی نبودیم. آرسنالی‌ها که به هدف‌شان رسیده بودند فقط بازی را کنترل کردند و در تک‌حملاتی که داشتند هم مدافعان ولوز به خوبی کار کردند تا بازی ۱-۰ بماند.

در دقیقه ۷۱ لمینا به خوبی از گابریل گذشت اما ضربه‌اش را رایا به راحتی نصیب خود کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی هم توپ در وسط زمین در جریان بود و خبری از حمله از سمت دو تیم نبود تا اینکه در دقیقه ۵+۹۰ اودگارد در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد تا بازی با پیروزی ۲-۰ آرسنال به پایان برسد. شاگردان میکل آرتتا با این برد ۷۴ امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر از منچستر سیتی موقتا به صدر جدول رسیدند.

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد
  • بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد/ صعود دلهره آور فوتسال ایران