Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:42:13 GMT

خشم سرمربی میلان؛ حرکت طارمی خطا بود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۰۴۶۵

خشم سرمربی میلان؛ حرکت طارمی خطا بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان در پایان مسابقه با پورتو به سمت فلیکس بریش رفته و به عملکرد داور اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف روسونری در لیگ قهرمانان ادامه دارد و این تیم امشب در خانه پورتو با یک گل مغلوب شد و سومین شکست متوالی خود در این رقابت ها را تجربه کرد.

 

تک گل پورتو را لویییس دیاز در دقایق پایانی و با هنرنمایی مهدی طارمی به ثمر رساند، اما استفانو پیولی در اتمام مسابقه و بعد از سوت پایان به سمت فلیکس بریش، داور باتجربه و آلمانی رفته و تاکید کرد این صحنه خطا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استفانو پیولی در نشست خبری مدعی شد نمی خواهد در مورد داوری صحبت کرده و مسائل مهم تری پیش روی او وجود دارد.

 

 

استفانو پیولی گفت: "این بهترین نمایش ممکن از سوی میلان نبود و پورتو بهتر از ما عمل کرد. تردیدی وجود ندارد که حوادث در فوتبال می توانند نتیجه را تعیین کنند، اما عملکرد امروز ما خوب نبود. ما بازی را خوب شروع نکرده، توپ را به اندازه کافی در اختیار نداشتیم و موقعیت های کافی ایجاد نکردیم.

 

البته عملکرد تیم متعادل بود، اما در بهترین شرایط نبودیم و در این سطح و در لیگ قهرمانان اگر هم در حمله و هم در دفاع فرصت طلب نباشید، آسیب خواهید دید. در مجموع امشب عملکرد پورتو بهتر از ما بود. حرف زدن از عمل کردن راحت تر است،البته من باید متوجه شوم که چرا ما امشب با دقت عمل نکردیم. من نمی خواهم در مورد عملکردی داوری صحبت کنم و موارد مهم دیگری وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنم. حالا باید تمرکز خود را روی لیگ ایتالیا قرار دهیم و ما آنجا عملکرد خوبی داریم."

 

استفانو پیولی (سرمربی) پورتو آث میلان مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی پورتو آث میلان مهدی طارمی استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم

در آستانه دیدار برگشت آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. بازی‌ رفت با برتری ۱-۰ رم خاتمه یافت.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ پیولی گفت:

ما باید با نهایت اعتماد به نفس وارد میدان شویم و به خودمان ایمان داشته باشیم. من معتقدم که ما پتانسیل این را داریم که یک بازی عالی انجام دهیم و پیروز شویم.

بازی رفت دیگر مهم نیست، ما نمی‌توانیم بنشینیم و بیش از حد به آن فکر کنیم. مطمئناً کارهای کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانیم بهتر انجام دهیم و باید هم این جزییات را بهتر انجام دهیم تا حریفانمان را دچار مشکل کنیم.

بازی در المپیکو، یک مسابقه دیگر است، ۹۰ دقیقه دیگر خواهد بود و در آن باید کیفیت و انرژی زیادی صرف کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

بازی در المپیکو هرگز آسان نیست، به خصوص اینکه رم در بازی های خانگی خود در اروپا از استاندارد بالایی برخوردار است اما ما اعتماد به نفس زیادی داریم؛ بازیکنان میلان به خوبی می دانند که باید چکاری انجام دهند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • عکس| طارمی به ترکیب برگشت!
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی