Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن با درخشش دو تن از بهترین بازیکنان جهان توانست لایپزیش را شکست دهد. 

کیلیان ام باپه از بازی کنار لیونل مسی خوشحال است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، پاری سن ژرمن در دیداری خانگی توانست لایپزیش را با نتیجه 3-2 شکست دهد و در صدر جدول گروه A باقی بماند. کیلیان ام باپه که در این بازی روی هر سه گل پاری سن ژرمن تاثیر مستقیم داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را هم به خودش اختصاص داد، مصاحبه ای پس از پایان بازی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ قهرمانان اروپا دشوار است، همه بازی ها سخت هستند. توانستیم در خانه و مقابل چشمان تماشاگرانمان به صدر جدول برویم و باید روی همین تمرکز کنیم. البته که بازی بدی هم به نمایش نگذاشتیم. به نظرم هم نکات مثبت داخل بازی ما دیده می شد و هم نکات منفی. اما در مجموع هر وقت که مقابل تیم های خوب بازی می کنید، این اتفاقات پیش می آیند.

چرا پنالتی اول را به مسی دادم؟ کاملا طبیعی است، به نشانه احترام. لئو بهترین بازیکن جهان است و اینکه کنار ما بازی می کند برایمان یک مزیت و امتیاز است، همیشه این را گفته ام. پنالتی اعلام شد، او پشت توپ قرار گرفت و نقط سر خط. برای پنالتی دوم او به من گفت که "تو بزن". 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا در پایان این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا